REGION – Radionice šestog izdanja HOWtoWOW akademije pokriće širok spektar industrije tržišnog komuniciranja, od digitala i kreative pa sve do strateškog delovanja, accountinga i PR-a, saopštili su organizatori.
Jesen počinje uz otkrivanje skrivenih kodova kreativnosti i trening Ravida Kuperberga iz Mindscapesa, a radionica je savršena za sve kreativce koji su u pohodu na lavove i ostale prestižne zveri. Strateški pristup dizajnu i kreativi obeležiće novembar uz uvide koje će s polaznicima podeliti Gill Thomas, koja jednako dobro govori i jezikom dizajna i jezikom strategije.
Digitalci će u decembru saznati zanimljive trikove i tehnike kojima mogu značajno ubrzati rad web stranca kroz radionicu nagrađivanog konsultanta i front-end arhitekta Harryja Robertsa. Za inovacije u digitalnom svetu pobrinuće se Matthijs Leendertse i Jon Biggs iz MediaMonka. Ako ste se ikada zapitali da li je istinska inovacija stvar trenutne inspiracije ili pažljivo vođen proces, odgovor znaju momci iz vodeće digitalne agencije, a polaznici će saznati i kako nastaviti s vrhunskim rezultatima kampanje i nakon početne inspiracije i realizacije.
Više informacija pronađite na sajtu HURA-e.