today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Nezavisne agencije „osvajaju“ velike brendove!

SVET – Ova godina je prema svim merilima šarolika za najveće agencije u oglašivačkoj industriji, a posebno kada su u pitanju medijske agencije u SAD-u.

Pokazuje to izveštaj o novim poslovima (new business barometer) koji je prošle nedelje objavila nezavisna istraživačka kompanija COMvergence iz Pariza, a koji se fokusira na accounte koji su promenili agencije, spajanja i kupovine agencija, te kretanja talenata i promene na čelnim pozicijama agencija.

Prema Olivieru Gauthieru, osnivaču i direktoru COMvergence-a, najznačajniji trend ove godine odnosio se na velike i srednje velike brendove koji su svoje medijsko poslovanje prebacivali iz agencija u vlasništvu „velike šestorke“ (WPP, Omnicom, Publicis, Havas, MDC Partners i Dentsu) u manje, nezavisne agencije.

„To može biti uzrokovano padom poverenja u velike holding grupacije“, rekao je Gauthier. „Srednji i veći klijenti sve više traže opcije izvan velike šestorke, te su sve više skloni da razmotre rad s jednom od ovakvih kompanija. Od 42 pitcha koje su organizovale velike kompanije u SAD-u, 16 se preselilo u nezavisne agencije.“ Tih 16 poslova zajedno vrede više od dve milijarde dolara u ulaganjima u oglašavanje.

Gauthier je izdvojio Sprint, Hondu i Darden Restaurants, koji su nedavno svoje poslove medijskog planiranja i zakupa u SAD-u preselili u agencije Horizon Media, RPA i The Tombras Group. Sve tri ove agencije su nezavisne, odnosno nisu u vlasništvu jedne od šest glavnih grupacija, a svaki od poslova je ranije bio u portfoliju neke od velikih mreža.

Ceo tekst procitajte na portalu AdWeek.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!