today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

(Ne)zadovoljstvo komunikacijom sa brendovima

SVET – Potrošači širom Velike Britanije nezadovoljni su brojem poruka koje primaju od brendova i relevantnošću tih sadržaja, prema novom istraživanju kompanije Mallet.

Iako 84% potrošača podržava interakciju sa brendovima putem obaveštenja u realnom vremenu na svojim prenosnim uređajima, čak 41% traži od brendova efikasniju personalizaciju sadržaja putem elektronske pošte, uz poboljšanje vremenske distance (34%) i pravilnosti komunikacije (28%).

Ostali rezultati istraživanja:

  • Čak 40% potrošača dobija obaveštenja u realnom vremenu nekoliko minuta nakon dolaska u kontakt sa brendovima u prodavnicama ili na Internetu.
  • Trećina potrošača ima posebnu e-mail adresu za dobijanje obaveštenja o proizvodima i promocijama.
  • Daleko najveći broj potrošača dobija obaveštenja putem desktop i laptop računara, dok tek 11% njih proverava svoje e-mail sandučiće putem mobilnih uređaja.
  • Čak 65% potrošača nije zadovoljno brojem e-mailova koje dobija od kompanija, kao i s njihovom relevantnošću

Rezultati pokazuju rastuću diskonekciju između brendova i potrošača u pogledu kako različite generacije komuniciraju putem mobilnih uređaja, dok sa druge strane one moraju da obezbede da je sadržaj relevantan za mlađe, ‘mobilne’ generacije.

Više od trećine Britanaca priznaje da ličnu elektronsku poštu proverava tokom radnog vremena, od čega 61% to čini upravo da bi proverili dolazak određenog obaveštenja o prodaji ili promociji. Svaki deseti korisnik proverava e-mail više od 20x dnevno.

Iako je ovo doba društvenih mreža i rastućih platformi kao što su Instagram i Twitter, veliki broj potrošača obaveštenja od brendova želi da prima putem tradicionalnih komunikacionih kanala kao što su email (61%), televizija (34%) i direktna pošta (19%).

Od onih koji su zainteresovani da primaju obaveštenja putem društvenih mreža, najviše bi želeli putem Facebooka (25%), Twittera (11%) i Instagrama (8%).

Izvor i foto: Economy.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!