today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

New Media Team – Agencija godine u kategoriji malih i srednjih!

New Media Team proglašena je PR agencijom godine u kategoriji malih i srednjih na dodeli nagrada Priznanja, koju već dve decenije tradicionalno organizuje Društvo Srbije za odnose sa javnošću (DSOJ).

Na konkursu za ovogodišnje nagrade DSOJ-a, na kojem su agencije i kompanije prijavile 67 radova, New Media Team pobedila je i u kategoriji PR komunikacija u intergisanim kampanjama za projekat Promocija UEFA Futsal Euro 2016. Za rad Predstavljanje HMXKenzo kolaboracije Agencija je ušla u samo finale kategorije Najbolje implementirana internacionalna kampanja.

„Veoma smo ponosni na ovo prizanje koje je velika potvrda kvaliteta našeg rada, stalnih napora da budemo još bolji, još kreativniji – da našim klijentima ponudimo najbolje ideje i rešenja. Iza nagrade stoji timski rad, uzajamna podrška, kao i velika strast svakoga od nas. Naš cilj je oduvek bio da stvaramo dobre ideje, da gradimo veze naših klijenata i javnosti na drugačiji način – kreativno i predano u svakom trenutku. Izuzetno smo ponosni što je naš rad prepoznat i nagrađen od strane kolega i profesionalaca iz Društva Srbije za odnose sa javnošću, i on je dodatni izazov da budemo još bolji“, kaže Aleksandra Radujko, generalna direktorka New Media Team-a.

Tokom UEFA Futsal Euro 2016 šampionata u Beogradu oboreni su svi rekordi u poseti, u istoriji evropskih šampionata – ukupna posećenost bila je 114.000, odnosno 6.000 gledalaca po meču. Futsal je tih dana bio sport broj jedan u Srbiji, o čemu svedoči i interesovanje medija – bilo je čak 1.500 medijskih objava. Više od milion i dvesta hiljada ljudi je gledalo prenos utakmice Srbija – Rusija na Radio-televiziji Srbije, a prosek u ostalim utakmicama nije išao ispod 600.000. Društvene mreže su „gorele“ od poseta, lajkova i šerova, gde su se delili atraktivni potezi Rikardinja, srpskih igrača i ostalih elemenata ovog spektakla.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!