today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Neobična kampanja za predstavu „Unosno mesto“

Nakon uspešno realizovane kampanje „pOsetite JDP” koju je agencija McCann Beograd kreirala za Jugoslovensko dramsko pozorište, u cilju njegovog približavanja publici i osvežavanja njegovog imidža u javnosti, McCann Beograd nastavio je saradnju sa jednim od najuglednijih pozorišta sa naših prostora i krajem februara realizovala je kampanju za predstavu “Unosno mesto”.
„Temu predstave – korupciju, tretiramo kao strukturni etički problem koji razara najpre ličnost, a tek posledično i društvo. Pomoću jednostavne, efektne i čitke metafore, želeli smo da pokažemo šta korupcija čini ljudima. Rešenja proističu iz kreativne ideje: korupcija prlja svakoga ko se u nju upusti, korupcija deformiše ličnost i dehumanizuje društvo“, izjavio je Nemanja Stanković, copywriter u agenciji McCann Beograd, povodom rada na kampanji za predstavu „Unosno mesto“.
U okviru kampanje urađen je i svojevrstan logo predstave kao posebno grafičko rešenje, koje je dizajnirala Marija Milanković, art direktorka u agenciji McCann Beograd.
Unosno mestosssStalno unapređivanje međusobne kreativne komunikacije u osnovi je saradnje između agencije McCann Beograd i Jugoslovenskog dramskog pozorišta ističe Gorčin Stojanović, umetnički direktor pozorišta i dodaje: „To je ključno za obe uspešne kampanje – razumevanje i stalna nadgradnja, počevši od inicijalnih sastanaka, preko uzbudljivog brainstorming-a, razmene ideja o načinima pomoću kojih možemo komunicirati specifičan kulturni proizvod kakve su naše predstave, sa svim svojim produkcijskim i umetničkim posebnostima. Iskustvo velike marketinške agencije u pronalaženju netipičnih oblika medijskog plasmana presudno je za oblikovanje konačnog rezultata i uspešnu vidljivost kampanja i ostvarenje konačno cilja – punih sala i zadovoljnih gledalaca.“
Predstava se nalazi na redovnom repertoaru Jugoslovenskog dramskog pozorišta, u režiji Egona Savina, po tekstu Nikolaja Ostrovskog, dok uloge tumače Nikola Rakočević, Predrag Ejdus, Jelisaveta Sablić, Branislav Lečić, Bogdan Diklić, Srđan Timarov, Jovana Gavrilović, Anđelika Simić, Milena Živanović, Nebojša Ljubišić, Stefan Bundalo, Slobodan Tešić, Marko Ajvaz i Anđela Krvavac.

Kreativci: Marija Milanković i Nemanja Stanković
Kreativni direktor: Vladimir Ćosić
Strateški planer: Katarina Pribićević
Account: Sanja Kovačević
Reditelj: Nikola Ljuca
Produkcija: JDP

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!