Neke marketinške poruke svoj puni domet imaju upravo u štampi!

„Ideju može da ima svako. Doći do upotrebljive kreativne ideje je ipak malo teže – u tome svakako pomaže talenat, znaje i iskustvo, ali i razni kreativni alati. Takođe, jako je važno imati timski pristup, pogotovo kad se radi o kreativnoj upotrebi medija koja prevazilazi klasične advertajzing formate“, rekla je Milena Kvapil, Creative Director u Media Impact Srbija, u intervjuu za sajt UEPS-a.

Prema njenim rečima, „selidba“ oglašivača na digital je izazov, ali sa druge strane znamo da štampani mediji još uvek imaju svoje mesto i cilj kvalitetnim sadržajem zadržati oglašivače. „Neke marketinške poruke svoj puni domet imaju upravo u štampi, a tu pre svega mislimo na one upućene tradicionalnijem delu čitalaca kojima su novine još uvek bliskije od digitalnih medija. Istovremeno, novine služe i za jednu specifičnu komunikaciju sa čitaocima naročito kad su u pitanju akcije ili pokloni. Uz Blic se godinama poklanjaju knjige, što je svojevrsni vid edukacije i podrške kulturi.“

Ceo intervju pročitajte OVDE.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari