today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Najveće kompanije i agencije iz celog regiona na forumu #izazov2017!

Treći regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2017 biće održan 1. i 2. marta u hotelu Crowne Plaza u Beogradu. Reč je o interaktivnom poslovnom događaju, prvom ovog tipa u regionu, namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.

Teme trećeg regionalnog foruma komunikacionih lidera biće usmerene na trendove u integrisanim komunikacijama, o čemu će govoriti predstavnici najvećih domaćih agencija i kompanija. O stanju na medijskom i marketinškom tržištu zemalja u regionu govoriće Martin Koprek, Media Director u agenciji Direct Media Hrvatska. Teme foruma biće i u kojoj meri smo spremni da izvozimo kreativne ideje, ima li smisla danas poslovno biti orijentisan samo na domaće tržište, na koji način će se struka transformisati u narednih nekoliko godina, ali i kako izgraditi poverenje između klijenta i agencije.

Agencija Drive, koja posluje u okviru I&F McCann Grupe, organizovaće panel na temu „365/24/7 sadržaj“, a na kome će, između ostalog, biti reči šta razlikuje content kampanju u odnosu na kreiranje 365/24/7 sadržaja za brend, koja je uloga influencera u današnjim digitalnim strategijama i ko su današnji kreatori sadržaja.

Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica. Tokom trajanja foruma, svoje studije slučaja agencijama predstaviće i kompanije: Mercator S (IDEA), Vip Mobile, Eurobank, Carnex, IKEA Srbija, AVON, Sberbank, Delhaize Serbia, Vojvođanska banka, Microsoft, Lufthansa Srbija i mnogi drugi.

Kao i prethodnih godina, na forumu IZAZOV 2017 biće predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regionu, koje su zajedno pokrenuli Marketing mreža i istraživačka agencija MASMI Beograd, a biće i organizovan teambuilding za predstavnike agencija i kompanija uz podršku agencije Mullen Lowe&Friends.

„Poverenje između agencija i klijenata ključno je za uspešnu saradnju. Isto tako, dvosmerna, redovna, iskrena i otvorena komunikacija omogućava ne samo formulisanje pravih ciljeva projekata, već i veću transparentnost procesa i bolje razumevanje oko finalnih rezultata rada. Zato je neophodno putem različitih poslovnih događaja povezati komunikacione stručnjake, obezbediti im konstruktivan dijalog i razmenu iskustava, ne bi li se ukazalo na izazove i aktuelne trendove u profesiji, ali i kako bi se radilo na praktičnom unapređivanju znanja stručnjaka i umrežavanju“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža, koji je organizator foruma IZAZOV 2017.

Forum IZAZOV 2017 podržale su agencije Pioniri Communications, Ovation BBDO, Headline, MASMI Beograd, Direct Media, I&F McCann Grupa, DPC Group, Mullen Lowe&Friends, kao i kompanije Vip Mobile, Eurobank, IDEA, Ušće Shopping Center, Microsoft, Coca-Cola HBC Srbija i Atlantic Grupa – Grand kafa. Kompanija HEINEKEN Srbija ovogodišnji je prijatelj foruma.

Više informacija pronađite na sajtu: www.izazovforum.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!