Vreme utiče na rezultate i efikasnost vaših komunikacijskih i marketinških aktivnosti. Naučite kako odabrati idealno vreme za objavu svojih sadržaja.
U gomili medija koje koristimo u poslovne svrhe i masi konkurencije, tajming značajno utiče na rezultate i efikasnost. U praćenju statističkih pokazatelja, za idealno, optimalno ili adekvatno vreme objave sadržaja uzimaju se u obzir faktori – brendovi koji objavljuju sadržaj, publika i njihove navike, vrsta poslovanje (B2B ili B2C) i tržište. Iznesene statistike u nastavku teksta prezentuju proseke, a ne treba zanemariti i faktore koji menjaju te statistike na dnevnoj bazi, kao što su eksterni – “vreme pri kojem veliki deo ciljane grupe nije online”, do širih kretanja poput trenutnog primera Evropskog fudbalskog prvenstva.
E-MAIL – Kojim danom slati newsletter, u koje vreme i kakvi su prosečni rezultati
Faktori koji definišu vreme su dan u nedelji, sati u određenom danu te vrsta i cilj e-maila poput: broja otvaranja, broja akcije (npr. klika) i vrste sadržaja: edukacijski, prodajni, informativni…
Prema istraživanjima, najbolji dani za slanje e-mailova su utorak i četvrtak. Upravo se tim danima i šalje najviše e-mailova, a i najveći je procenat otvaranja od 18%. Kako ciljevi različitih brendova variraju zavisno od vrste poslovanja, primereno je uzeti u obzir da većina konkurenata i tržišinih aktera šalje mailove upravo tim danima i da je moguće uzeti u obzir slanje drugim danima.
Najnezanimljiviji dani za slanje e-mailova su vikendi, tj. subota i nedelja.
Što se tiče vremena u toku dana, porast otvaranja e-mailova se beleži u vremenu između 12 i 16 sati. Uzevši u obzir da je prosečno otvaranje e-maila realizovano u roku sat vremena od primanja istog, nameće se zaključak kako je e-mailove potrebno slati u prepodnevnim satima. Takođe, prema istraživanjima sledeće najpogodnije vreme za čitanje e-mailova je između 20:00 i 24:00 sata.
Ceo tekst pročitajte na sajtu BizIT.