today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Najbolje vreme za vašu online komunikaciju

Vreme utiče na rezultate i efikasnost vaših komunikacijskih i marketinških aktivnosti. Naučite kako odabrati idealno vreme za objavu svojih sadržaja.

U gomili medija koje koristimo u poslovne svrhe i masi konkurencije, tajming značajno utiče na rezultate i efikasnost. U praćenju statističkih pokazatelja, za idealno, optimalno ili adekvatno vreme objave sadržaja uzimaju se u obzir faktori – brendovi koji objavljuju sadržaj, publika i njihove navike, vrsta poslovanje (B2B ili B2C) i tržište. Iznesene statistike u nastavku teksta prezentuju proseke, a ne treba zanemariti i faktore koji menjaju te statistike na dnevnoj bazi, kao što su eksterni – “vreme pri kojem veliki deo ciljane grupe nije online”, do širih kretanja poput trenutnog primera Evropskog fudbalskog prvenstva.

E-MAIL – Kojim danom slati newsletter, u koje vreme i kakvi su prosečni rezultati
Faktori koji definišu vreme su dan u nedelji, sati u određenom danu te vrsta i cilj e-maila poput: broja otvaranja, broja akcije (npr. klika) i vrste sadržaja: edukacijski, prodajni, informativni…

Prema istraživanjima, najbolji dani za slanje e-mailova su utorak i četvrtak. Upravo se tim danima i šalje najviše e-mailova, a i najveći je procenat otvaranja od 18%. Kako ciljevi različitih brendova variraju zavisno od vrste poslovanja, primereno je uzeti u obzir da većina konkurenata i tržišinih aktera šalje mailove upravo tim danima i da je moguće uzeti u obzir slanje drugim danima.

Najnezanimljiviji dani za slanje e-mailova su vikendi, tj. subota i nedelja.

Što se tiče vremena u toku dana, porast otvaranja e-mailova se beleži u vremenu između 12 i 16 sati. Uzevši u obzir da je prosečno otvaranje e-maila realizovano u roku sat vremena od primanja istog, nameće se zaključak kako je e-mailove potrebno slati u prepodnevnim satima. Takođe, prema istraživanjima sledeće najpogodnije vreme za čitanje e-mailova je između 20:00 i 24:00 sata.

Ceo tekst pročitajte na sajtu BizIT.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!