today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Najbolje svetske agencije na festivalu #KAKTUS2015

Marketing mreža 29. oktobra u Beogradu organizuje prvi nacionalni Festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2015. Festival pod sloganom „Ideje koje opstaju“ ponudiće bogat i zanimljiv program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, kao i pregled najnovijih svetskih trendova.

Dnevni konferencijski deo festivala čine predavanja i radionice vodećih stručnjaka iz Evrope i sveta, među kojima su i Abraham Abbi Asefaw i Maksimilian Kallhed, osnivači Pop Up agencije iz Londona; Catalin Dobre, Executive Creative Director, McCann Bucharest; Toygun Yılmazer, Chief Strategy Officer, TBWAIstanbul, Mike Brandt, osnivač danske agencije Urge i inovativnog pristupa u oglašavanju – Advertisingawesomeness, kao i Matija Vujović i Vladimir Grčić iz agencije Kitchen Prague.

Abraham Abbi Asefaw i Maksimilian Kallhed osnivači su Pop Up agencije iz Londona. Oni smatraju da nijedan brief nije težak, kao i da je globalno umrežavanje obavezno. Njihova predavanja na Cannes Lions, Eurobest i Dubai Lynx festivalima ocenjena su veoma visokom ocenom. Na festivalu Kaktus 2015 govoriće na temu „You only need 48 hours to solve a brief“.

Catalin Dobre trenutno radi na poziciji izvršnog kreativnog direktora u agenciji McCann Bukurešt. On danas može da se pohvali sa čak 21 osvojenim Kanskim lavom. Osvojio je i D&AD žutu olovku, Grand Prix na Eurobest i Cresta festivalu, kao i nekoliko zlatnih, srebrnih i bronzanih nagrada na najvećim advertajzing festivalima širom sveta. Na festivalu u Beogradu govoriće na veoma zanimljivu i intrigantnu temu „The Underdogs Academy“.

Toygun Yilmazer trenutno se nalazi na poziciji Chief Strategy Officer u agenciji TBWAIstanbul, koja predstavlja najveću i najnagrađivaniju agenciju u Turskoj. Sticao je iskustvo i u TBWA agencijama u Londonu i Hamburgu. U svom dugogodišnjem agencijskom radu sarađivao sa velikim brojem svetskih brendova poput Nivea, Henkel, Adidas, Absolut, Nissan itd, a bio je i član žirija na takmičenjima Euro Effies i Effie Turkey. Sa učesnicima festivala Kaktus 2015 podeliće svoja iskustva na temu „Working at the Speed of Culture“.

Mike Brandt, osnivač danske agencije Urge i inovativnog pristupa u oglašavanju – Advertisingawesomeness, 29. oktobra u Beogradu govoriće na temu „Forget the Product. Forget the Idea. Forget the Campaign“, dok će Matija Vujović i Vladimir Grčić iz agencije Kitchen Prague začiniti program ukusnom temom „Serving Creativity“.

Na festivalu KAKTUS 2015 govoriće i Atanas Raykov, General Manager CEE u kompaniji Viber; Marijana Prpić, brending direktor u kompaniji Google, Svetlana Stavreva, direktor marketinga i komunikacija u kompaniji IBM za Jugoistočnu Evropu, kao i Jacob Kobi Gamliel, osnivač jedne od najvećih digitalnih agencija u Izraelu – iSOCIA.

Večernji program festivala obeležiće dodela nagrada najboljima u struci. Nagrade se dodeljuju u 13 kategorija, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije integrisane kampanje u protekloj godini. O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine 25 uglednih profesionalaca iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona.

Festival KAKTUS 2015 podržalo je 25 medijskih kuća iz celog regiona, kao i 10 sponzora, među kojima su kompanije Carlsberg Srbije, Toyota, IDEA, Zlatiborac, Bambi, Coca-Cola, Johhnie Walker, Doncafe, IBM i Ušće Shopping Centar. Partneri festivala su agencije – Direct Media, Pioniri Communications, Headline, Ovation BBDO, Ninamedia, Masel Group, DPC Group i Alma Quattro.

Više informacija o festivalu KAKTUS pronađite na sajtu www.kaktus.rs.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!