today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Nagrade su potvrda uspešnog partnerstva između agencije i klijenta!

Marketing mreža raspisala je konkurs za nacionalne strukovne nagrade KAKTUS 2016. Tim povodom razgovarali smo sa Voljenom Daničić, Innovate and New Media Managerom agencije Direct Media, koja je prošle godine osvojila nagradu KAKTUS 2015 u kategoriji MOBILE u integrisanoj kampanji za kampanju „Telenor Banka – virtuelni vodič“ (klijent: Telenor banka).

Šta vas je motivisalo da prijavite radove na KAKTUS 2015 i šta biste savetovali onima koji to planiraju da učine ove godine?
Najveća motivacija nam je podrška lokalnom festivalu tog tipa, upravo zbog toga što smatram da jedan takav festival može da motiviše celu našu industriju. Važno je graditi ga i podržavati kroz godine. Ovo je tržište koje ima veoma kreativne kampanje i ljude i šteta bi bilo da ne postoji manifestacija koja će ih okupiti na jednom mestu i dodatno podstaći da stvaraju.

Šta se, po Vašem mišljenju, podrazumeva pod kvalitetnom kampanjom i idejom koja opstaje? Koje kampanje osvajaju nagrade?
Po mom mišljenju, to su potpuno dve različite stvari, nagrade ne podrazumevaju da je ideja sama po sebi “ona koja opstaje”, a isto tako veliki broj “velikih ideja” nije dobio nagradu. Sa druge strane, kvalitetna kampanja ima zadatak da ispuni zadate ciljeve na optimalan način i dođe najkraćim putem do korisnika.

Šta nagrade znače za agencije i koliko su važne?
Nagrade daju dodatnu energiju celom timu koji je radio na određenom projektu. Potvrđuju da je na dobrom putu i daju vetar u leđa. To je i potvrda uspešnog partnerstva i poverenja izmedju agencije i klijenta.

Na koji način po Vašem mišljenju festival KAKTUS utiče na razvoj struke i tržište marketinških komunikacija u Srbiji?
Već sam pomenula da je izuzetno važno da imamo lokalni festival ovog tipa koji stimuliše industriju. Svake godine kreativni timovi svih agencija na tržištu izbacuju fenomenalne projekte i mislim da je velika šteta nemati lokalni festival koji će sve to podržati, a naročito jer ga čak manja tržišta od našeg imaju. Uz pravu podršku i strategiju razvoja, festival Kaktus ima veliki potencijal u regionu.

Jedan trend koji će obeležiti 2016. u Srbiji – koji je to, po Vašem mišljenju, i zašto?
Pomenuću VR (virtuelnu realnost) na prvom mestu. Mi ćemo sa VR projektom “Doživi Teslu” pomeriti granice u našoj industriji i pokazati neverovatne mogućnosti lokalnog talenta. Brendiranje VR prostora je takođe nešto o čemu možemo ozbiljno da razmišljamo. Ono što je poseban izazov je VR sadržaj, za kojim će u 2016. godini biti ogromna potražnja, naročito u svetu. Uz malo hrabrosti, mislim da kao tržište možemo da budemo veoma konkurentni.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!