today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Može li se kontrolisati online komunikacija?

„Odmah da odgovorimo: ne može. Ako ste kliknuli na članak u nadi da ćete pronaći neki magični način kojim biste mogli kontrolisati online komunikaciju ili stopirati sadržaj koji vam nije po volji – nemojte nastaviti čitati“, napisao je Krešimir Dominić, Planning and Development Director u agenciji za odnose s javnošću Komunikacijski laboratorij u svojoj kolumni za ICT Business.

„Kad smo pre nekih 5 godina trebali započeti Twitter konverzaciju za jedan domaći telekom, bili smo svesni kako ulazimo u žestoku arenu. Znali smo da ćemo se morati nositi s velikim pritiskom korisnika (kao i svaki telekom), ali posebno smo bili svesni koliko online influenceri mogu usmeriti komunikaciju u (ne)željenom pravcu“, objašnjava Dominić i dodaje: „Jedan od načina kako prevetirati negativni stav influencera jeste bio da ih upoznamo s osobama koje će komunicirati na tom Twitter nalogu. Potrudili smo se da ključni ICT influenceri imaju priliku upoznati tim koji će komunicirati, i nakon nekoliko meseci, kad je krenula komunikacija, pokazalo se da su bili manje skloni „hejtovanju“ jer su znali koji ljudi vode komunikaciju.

Domić je napisao da je lako hejtovati telekom ili banku, ali je malo teže ako znaš da zagorčavaš život konkretnoj osobi koju poznaješ.

Ceo tekst pročitajte OVDE.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!