today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Moć podataka

U okviru ISTRAŽIVAČKOG modula edukativnog programa AcademIAA, budući lideri u oblasti komunikacija imaju prilike da upoznaju vrednost i izazove savremene istraživačke prakse, njenu funkcionalnost i mogućnosti. Katarina Pribićević, direktor strateškog planiranja u agenciji McCann Beograd, održala je radionicu pod nazivom “Kreativna upotreba podataka”.

“Imala sam ideju da se pozabavim legendama i čestim stereotipima u oblasti istraživanja, preispitivanjem istih i otkrivanjem nekih novih mogućnosti koje nam posedovanje podataka može pružiti”, rekla je Katarina i istakla nekoliko uvreženih stereotipa koje je predstavila polaznicima AcademIAA programa.

LEGENDA 1.
“Funkcija istraživanja u kreativnoj agenciji”

ISTINA: Danas ispred sebe više nemamo dvodimenzionalnu sliku osoba kojima se obraćamo, već kompletna ljudska bića koja žive život ponajviše van sveta našeg Brenda, a unutar svojih zajednica (prijatelja, kolega, komšiluka, kluba za koji navijaju, kafića u koji izlaze itd.). Mi se njima ne obraćamo, već sa njima nastojimo da se povežemo.
U tom kontekstu, vanstandardne, kvalitativne i posebno kreirane istraživačke studije predstavljaju izuzetno dobar instrument i veliku pomoć kreativi, koja nastoji da nađe odgovor na pitanje “KO je zaista taj čovek? Da li poznajem nekoga takvog?…”

screenshot-2016-11-03-02-52-36

LEGENDA 2.
„PODACI I KREATIVNOST NE IDU ZAJEDNO“ ili „Podaci uništavaju magiju kreative“
ISTINA: Danas postoji tako mnogo primera koji govore upravo suprotno, a neke od njih možemo pronaći čak i među najnagrađivanijim kampanjama i ovogodišnjim Kanskim pobednicima, gde su podaci bili upravo ono što je doprinelo kreiranju magije.

LEGENDA 3.
“KOMPANIJE DANAS RASPOLAŽU OGROMNIM KOLIČINAMA PODATAKA KOJE NEMAJU NIKAKVU VREDNOST”
ISTINA: Pitanje nije ‘imamo li podatke’, već ‘Šta sa njima MI možemo uraditi?’ Nekada su podaci suvoparna vodilja ili podrška poslovnim odlukama, a ponekad sredstvo da nešto saopštite ili čak vrlo konkretno nekoga angažujete.

Ovakva vrednost istraživačkih i drugih podataka, razmatra se i danas, a posebno je inspirisala projekte koji sada imaju svoju kategoriju na Festivalu u Kanu. Jedan od najozbiljnijih projekata ove godine, koji može poslužiti kao inspiracija i agencijma i klijentima je primer koji dolazi iz Ekvadora i njihovog Zavoda za statistiku.

Tekst napisala:
Katarina Pribićević, direktorka strateškog planiranja u agenciji McCann Beograd

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!