today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Misterija kreativne ideje

U okviru McCann Parobrodiranja održan je još jedan Otvoreni dan za studente pod nazivom „Misterija kreativne ideje i kako je uspešno demistifikovati“. Brojnim studentima sa beogradskih fakulteta na kojima se izučavaju discipline iz oblasti kreativne industrije “tajne zanata” preneli su kroz zanimljiva predavanja i praktične radionice kreativci agencije McCann Beograd.

Uz osvrt na procese rada i organizaciju posla u advertajzing agencijama, kreativna direktorka McCann Beograd Jana Savić Rastovac je budućim mladim kolegama pomogla da “demistifikuju misteriju kreativnog procesa” kroz konkretne savete i primere približivši im proces nastajanja kreativnih ideja u industriji oglašavanja.

Posle predavanja, organizovane su praktične radionice na kojima su studenti na licu mesta, uz pomoć kreativnog tima McCann Beograd u kome su pored Jane Savić Rastovac bili i kopirajter Miloš Paunović i Associate Creative Director Milena Kvapil, osmišljavali kreativna rešenja za neke od poznatih svetskih i domaćih brendova.

“Radionice gde studenti mogu da dobiju praktično znanje i čuju iz prve ruke šta je to čime bi mogli da se bave, nažalost nisu uobičajena praksa kod nas. Zato su događaji kao što je bila ova radionica veoma bitni. Rad u grupi na tačno zadatom primeru daje nam simulaciju of a real work experience. Pokazuje koliko bolje i kreativnije rezultate ćemo dobiti kada pet osoba radi i komunicira oko jedne ideje jer se međusobno stimulišu i pružaju različite poglede na istu stvar”, kaže Đorđe Vidojević, student treće godine Beogradske Politehnike.

Aleksandar Kaluđerović, student prve godine na produkciji FDU kaže da su predavanja i radionice bili efektni i dodaje: “kreativni zadatak koji sam dobio podstakao me je na brzo maštanje. Naučio sam put nastanka dobre ideje. Pristup, tj. formula, me baš iznenadila. Ono što mogu posle ovog Otvorenog dana da kažem je da se u kreativnoj produkciji definitivno pronalazim”.

Jana Savić Rastovac, kreativna direktorka McCann Beograd ističe da je pravo osveženje raditi sa mladim ljudima koji tek polako ulaze u svet advertajzinga. “Trudimo se da ovakvim aktivnostima edukujemo buduće kolege, da im približimo svet kreativne industrije i da na neki način demistifikujemo našu profesiju. Svakako će nam biti drago ako narednih godina neki od mladih kolega sa kojima smo se danas družili svoju profesionalnu karijeru započnu baš u našoj agenciji”, dodaje Jana.

Ovo je treće po redu McCann Parobrodiranje Otvoreni dan za studente na kome McCann Beograd radi na edukaciji studenata i upoznaje ih sa advertajzingom kao strukom i procesom rada u jednoj agenciji.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!