today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Metablog… ili blog o blogu.

Kao i uvek, u današnje vreme dovoljan je jedan bombastičan naslov kako bi nova moda pomela svet. Tako je i s korporativnim blogom. Od trenutka kad je Businessweek na naslovnici iz 2005. godine napisao kako će blogovi u budućnosti promeniti način na koji poslujemo, svako (i zaista mislim svako) na svojoj je stranici počeo pisati korporativni blog.

Nije uopšte bilo važno radi li se o zaista o kompaniji, ima li ona proizvod ili uslugu o kojoj je svrsishodno pisati ga, do toga piše li se nešto što se zaista može nazvati blogom.

Poražavajuća je činjenica kako gotove sve kompanije imaju blog, ili barem imaju tab na stranici predviđen za blog, a većina njih je loša. Ista stvar je i sa profilima na društvenim mrežama. I koji je rezultat toga? Većina na kompanijskoj stranici ima blog koji ne ispunjava zacrtane ciljeve pa ga većina ubrzo zaboravi i nađete se u 2016. godini, a poslednji blog je iz 2008.

Iz tog razloga, potrebno je raskrinkati neke uopštene, ali pogrešne zakonitosti kada je reč o pisanju blogova.

Svrha bloga
Blogovi su oblik kojim su pojedinci kreirali i delili sadržaj koji ih zanima te način na koji su se oni povezivali s drugima koje zanimaju iste teme. Iako su blogovi evoluirali od jednostavne forme kojom se izražava mišljenje do moćnih medija za prenošenje poruka, većina blogera i dalje piše blog iz iste pobude. U trenu kad su blogovi “zapretili” snazi tradicionalnih medija, u priču su se uključile i kompanije.

Blog nije magičan štapić
Istina je kako ključne reči “podižu” vašu stranicu prilikom pretraživanja weba i time generišu posete, ali to nije i nikako ne bi smela biti primarna svrha vašeg bloga. Vaša web stranica je izlog u kojem se ogleda vaš rad i ona zahteva promociju. Blog na stranici je alat koji deluje na ponovljene posete. Stvarno uspešan blog ima svoje stalne čitaoce koje na taj način podsećate na svoj rad.

Redovno postanje
Čitaoce sigurno nećete preko noći privući na svoju stranicu pa tako i pisanje bloga zahteva predanost i ustrajnost. Redovno postovanje deluje na formiranje poseta stranici i čitanja bloga. Onog trenutka kad posetioci vaše stranice prepoznaju vaš blog kao izvor vrednih informacija, vraćaće se, deliti sadržaj i time dovoditi nove ljude na vaš blog. Još samo da se prijave na vaš feed pa da ne morate konstantno iščekivati njihove posete…

Zašto onda velika većina blogova ne funkcioniše?
Ne funkcioniše jer blogovi ne podstiču svemogući enagement. A ne podstiču ga jer se pišu preko volje, ne koriste jezik koji odgovara blogu i publici, copy paste-ju marketinške poruke ili zvuče kao saopštenja, ne donose ništa osim recikliranih misli i čine da vaša kompanija izgleda kao skup dronova bez ikakvog sadržaja.

Ceo tekst pročitajte na blogu agencije Komunikacijski laboratorij.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!