today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Marketing – previše važan da bi se njime bavili samo marketingaši

REGION – Marketing je srce svake kompanije ili, kako je to rekao Drucker, samo marketing i inovacije u preduzeću stvaraju dodatnu vrednost, sve ostale funkcije stvaraju troškove, zaključak je panela „Marketing – previše važan da bi se njime bavili samo marketingaši“, održanog u okviru Weekend Media Festivala. Marketing je taj koji gradi brandove i odnose s potrošačima te stvara dobre poslovne rezultate.
Uprkos očitoj važnosti marketinga, on je, barem u Sloveniji, zaostao u razvoju. Istraživanje Mind Wide Open, sprovedeno na 120 slovenačkih marketinških direktora, pokazalo je da marketing u ovoj zemlji ne sluša dovoljno potrošača, suzdržan je prema naprednim digitalnim tehnologijama i ne zna opravdati sredstva potrošena u marketinške svrhe. Želimo li da marketing stvara pravu dodatu vrednost potrebno je potrošača i odgovornost za rezultate staviti u središte poslovanja. To je, po ovom istraživanju, učinilo manje od trećine slovenačkih marketinških direktora koji su nazvani Pobednici.
Suosnivač Hewlett-Packarda jednom je rekao da je marketing previše važan da bismo ga ostavili samo marketingašima. Marketing je središte poslovnih događanja, jer je sa svojom brigom za brandove i potrošače upleten u sve ključne poslovne funkcije raznih sektora: razvoj, proizvodnju, finansije, informacione tehnologije, komunikaciju i prodaju.
Marketingom, odnosno stvaranjem dodatne vrednosti za kupce, u kompaniji bi se trebali baviti svi zaposleni, ne samo marketinški sektori. Marketing bi, kao jedina veza između kupca i brenda, trebao biti posredno ili neposredno uključen u sve aktivnosti kompanije. Uprkos tome, istraživanje Mind Wide Open pokazalo je da je direktorima marketinga druga najveća prepreka u ostvarivanju strateških ciljeva nezadovoljavajuća saradnja između sektora. Stoga ne čudi da moderni marketingaši brzo usvajaju nova znanja i veština koja bi im trebala olakšati saradnju s drugim poslovnim funkcijama. Direktori marketinga koje nazivamo Pobednicima svesni su da im strateška, tehnološka i finansijska znanja mogu pomoći u menjanju stavova prema marketingu, odnosno osveštavanju da je marketing puno više od pukog oglašavanja.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!