today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Mali veliki festivali kreativnosti

Ako želite da dobijete ideju šta je entuzijazam, motivacija, inspiracija i radoznalost u advertajzingu, trebali biste da provedete nekoliko dana na jednom od manjih festivala kreativnosti. Ili bar da budete deo preliminarnog žirija. I kad kažem manjih, mislim na one lokalne ili koji su tek nedavno počeli da žive.

Lepota i prednosti ovih festivala ima pregršt. Festivali poput KIAF Ukrajina, White Square Belorusija, LIAF Portugalija i mnogi drugi su neverovatan primer gostoprimljivosti, organizacije i naravno – kreativnosti. To su često internacionalni festivali, tako da imate priliku da vidite radove iz celog regiona, uključujući i Rusiju sa svim okolnim zemljama.

Pored toga što ste u prilici da vidite koliko kreativnosti i potencijala ima van velikih festivala, poput Kanskog, ono što je još vrednije je što zapravno dođete u kontakt sa lokalnim kreativcima, ljudima iz advertajzing industrije na prilično lak i neposredan način. To je zasebno iskustvo, potpuno drugačije od onog na velikim i poznatim događajima.

Tu su uvek dani puni predavanja, keynote-a, radionica, od ujutru do uveče. I uvek prepuno radoznalih i nasmejanih ljudi koji učestvuju, postavljaju pitanja i zaista cene prisustvo svih gostiju.

Očigledna ekspanzija kreativnosti, takođe, nešto je što me fascinira na ovim festivalima. Kreativnost koju možete da vidite samo u određenim regijama i koja stidljivo živi na lokalnom nivou, a koja ni po čemu ne zaostaje za onom “svetskom”.

To je mesto gde možete da vidite i ostetite i buduće trendove. I evo mog zapažanja: korišćenje biometrika u advertajzingu se nastavlja. Nove primene, nove emocije i interakcija. Biometrički podaci su čisti i neobrađeni i kao takvi mogu biti neverovatna inspiracija za bilo koji brend. Poznata je efikasnost emocionalnog advertajzinga, a sa primenom biometrika kroz nove tehnologije brend postaje svojevrsno iskustvo vođeno emocijama.

Zato ću uvek sa radošću da prihvatim poziv na svaki od ovih festivala i da se radujem nekim novim susretima. I naravno dugim satima žiriranja.

Autor teksta:
Nikolina Popović, kreativni direktor, Havas Adriatic

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!