today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

„Kreativnost, sadržaj i sreća“ na 21. Golden Drumu

REGION – Ovogodišnji Golden Drum, međunarodni oglašivački festival Nove Evrope, koji od 7. do 10. oktobra u Portorožu organizuje Slovenska oglašivačka komora, ponudiće kreativcima, oglašivačima i medijima četiri dana odličnog programa i najveći pregled kreativnog oglašavanja 37 država Nove Evrope.
Glavne zvijezde programa Golden Druma, čija je tema ove godine „Kreativnost, sadržaj i sreća“, biće brazilski kreativni i umetnički direktori Roberto Vilhena, Eiji Kozaka, Denis Peralta i Pedro Rosa.
I ove godine će za mlade stručnjake biti pripremljeni različiti programski sadržaji, kao npr. susreti sa članovima žirija u okviru „portfolio speed-datinga“, radionice u saradnji s Evropskom asocijacijom oglašivačkih agencija (EACA Masterclass) i predavanja u okviru Nove Agende (New Agenda Sessions).
Golden Drum i ove godine želi biti ključno mesto za razvoj mladih talenata, kreativaca i marketingaša jer to odražava njegove ključne vrednosti: deliti znanje i razvijati talente. Osim stručnih celina, kreativnih akademija, najboljih agencijskih mreža i nezavisnih agencija, medijskih, PR, digitalnih i drugih akademija, Golden Drum će i ove godine organizovati brojne događaje i takmičenja.
Pobednici Golden Druma biće proglašeni poslednjeg dana festivala. Proglašeni će biti dobitnici tradicionalnih i posebnih nagrada Zlatni sat (Golden Watch), za kreativnog direktora najbolje kampanje i nagrade Virtuoso za najbolju ilustraciju, fotografiju i kinematografiju. Na velikom finalu dodele nagrada biće proglašeni dobitnici najcenjenijih nagrada Golden Druma: Velika nagrada za najbolji brend (Brand Grand Prix), Tartini nagrada za najbolju nezavisnu agenciju, Zlatna ruža (Golden Rose) za najbolju agenciju i Zlatna mreža (Golden Net) za najbolju agencijsku mrežu. Više informacija o članovima Žirija 21. Golden Druma pronađite na sajtu festivala.
Agencije mogu preko stranice www.goldendrum.com prijaviti svoje radove do 19. avgusta, a povoljnije cene kotizacija za lično učešće važe do 16. septembra.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!