today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Koliko u Srbiji znamo o content marketingu?

Marketing mreža pokrenula je anketu na teme – Internet za mala i srednja preduzeća, online komunikacija, content marketing, izgradnja brenda na globalnoj mreži itd. Naši čitaoci postavili su nam pitanja, a u narednom periodu objavićemo odgovore relevantnih sagovornika.

Na pitanje – Koliko u Srbiji znamo o content marketingu, šta je to u stvari i ko ga u Srbiji zaista primenjuje?, odgovara Jelena Ožegović, saradnica za marketing i komunikacije Registra nacionalnog internet domena Srbije (RNIDS).

Da je svako ko je ikad citirao ono čuveno: „Sadržaj je kralj!“, započeo blog, napisao tekst, osmislio infografik, objavio publikaciju ili održao webinar, Srbija bi zasigurno bila jedna od vodećih zemalja kad je ova tema u pitanju. Šalu na stranu, činjenica da se ovaj izraz veoma često čuje kod nas, ukazuje na to da su domaći stručnjaci, agencije, vlasnici biznisa i preduzetnici, sve više svesni toga da, ukoliko žele dugoročnu pažnju publike i povećanje prodaje, moraju da ponude neku dodatnu vrednost i uspostave trajnu komunikaciju sa ljudima.

Upravo ovo su ciljevi content marketinga kog Lazar Bošković u svom tekstu, definiše kao „marketinški pristup fokusiran na kreiranje i distribuciju korisnog i relevantnog sadržaja, namenjenog da privuče i zadrži jasno definisanu publiku.“ Svrha takvog marketinga nije primarno prodaja. On je fokusiran na istraživanje interesovanja ciljne publike, a zatim pružanje korisnih informacija i građenje trajnog odnosa sa ljudima, koji će na kraju rezultirati prodajom ili dugoročnom lojalnošću.

Ukratko, sajt na kom ste objavili slike svog proizvoda, tekst: „O nama“, kontakt formu i link do svoje Fejsbuk stranice – ne znači da se bavite content marketingom. Ni to što ste na svojoj Fejsbuk stranici šerovali slike tih istih proizvoda uz poneku informaciju o ceni i dostavi, ne pomaže mnogo. Kada na svom sajtu napravite blog sekciju i počnete da objavljujete tekstove sa savetima, istraživanjima, novostima… postavite zanimljive fotografije, ilustracije ili infografike, i objavite poneki video… a zatim sve to distribuirate kroz različite kanale – tek tada ste zaista počeli da se bavite content marketingom.

Pokušajte da odgovorite na pitanje koji se domaći brend ili firma samo reklamira, a koji pruža to „nešto“ što je vama lično korisno i na čije se sajtove vraćate jer volite da čitate/gledate/slušate ono što objavljuju? Koliko ima firmi (i ljudi) koji sa vama komuniciraju na takav način? U odgovorima na ova pitanja leži i odgovor na pitanje iz naslova – koliko se u Srbiji teoretiše, a koliko zaista zna i ko u Srbiji zaista primenjuje content marketing.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!