today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Koja je vaša omiljena društvena mreža?

SVET – Istraživanje sprovedeno u SAD pokazalo je da prihod i edukacija nemaju nikakav uticaj na to da li neko koristi društvene mreže. Međutim, imaju veliki uticaj na izbor društvenih mreža na kojima su korisnici aktivni.

Mnoge društvene mreže, uključujući Facebook, Pinterest i Instagram, imaju veće prisustvo žena. Ta prednost iznosi 11% kada je u pitanju Facebook, 29% kada je u pitanju Pinterest i 7% kada je u pitanju Instagram, prema analizi koju objavljuje Pew Research. Međutim, dve mreže privlače muškarce u većoj meri u odnosu na žene – a to su Twitter and LinkedIn. Instagram je postao najvažnija i najkorišćenija društvena mreža među američkim tinejdžerima.

Analiza koju objavljuju Pew Research i BI Intelligence otkriva nekoliko zanimljivih podataka. Od ženskih korisnika interneta u SAD, čak 42% ima nalog na Pinterestu; kada su muškarci u pitanju, procenat iznosi 13%. Instagram je postao najvažnija i najkorišćenija društvena mreža među američkim tinejdžerima, pošto je 32% tinejdžera navodi kao najbitniju. Naspram toga, samo 14% tinejdžera navodi Facebook kao najvažniju društvenu mrežu.

Najmlađe korisničke baze imaju Snapchat, Vine i Tumblr. 45% svih Snapchat korisnika imaju između 18 i 24 godine, a slede ga Vine i Tumblr sa identičnim procentom po tom pitanju – 28%. O LinkedIn mreži visoko mišljenje imaju visoko obrazovani i korisnici sa visokim primanjima. Čak 44% Amerikanaca sa godišnjim primanjima preko 75 hiljada dolara koristi LinkedIn društvenu mrežu. Posebno je očigledno „starenje“ prosečnog korisnika mreža Facebook, Twitter i LinkedIn. Manje od dve petine odraslih korisnika Facebooka je staro od 18 do 34 godine, dok su ostali stariji.

Izvor: www.benchmark.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!