today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ko su “takmičari” na ovogodišnjem Super Bowl-u?

Prošle godine, u čuvenim Super Bowl oglasnim TV spotovima dominirale su ličnosti iz sveta muzike – Justin Bieber, Ozzy Osbourne, Eminem, Black Eyed Peas i P. Diddy. Kako piše MTV.tv, ove godine procenat muzičara u legendarnim i preskupim oglasnim spotovima je znatno manji, ali je nastup u poluvremenu, na kojem je Madonna zajedno sa mlađim koleginicama (M.I.A. i Nicki Minaj) lansirala svoju ovogodišnju „MDNA“ kampanju i tradicionalno pevanje himne, za koje je ove godine bila zadužena Kelly Clarkson, privukao veliku pažnju.
MTV.tv piše da je kompanija Volkswagen u toku prethodne nedelje potpuno „promenila igru“ tako što je svoje ovogodišnje adute po prvi put objavila pre samog TV emitovanja, i tako učinila da i svi ostali požure sa lansiranjem svojih spotova. Volkswagen je poznat po svojoj prošlogodišnjoj „The Force“ kampanji, a ove godine je nastupio sa „dva igrača“ – „The Bark Side“ i „The Dog Strikes Back“.

Od ostalih „takmičara“, MTV.tv je izdvojio TV spot za lanac H&M u kojoj je zvezda fudbaler David Beckham („David Beckham Bodywear by H&M„), zatim gomilu mladih dama u bikinijima i mnoge druge zabavne stvari u „Reinvented“ kampanji kompanije Toyota.

Tu je i novi Audi oglasni spot inspirisan franšizom „Twilight“ u kojoj je omiljeno piće „krv iz krvne grupe O+“ („Vampire Party„), kao i Suzuki spot u kome Eskimi imaju malo drugačiji pogled na tradicionalne sanke koje vuku psi („Suzuki Sled„).
Šta je još bilo u konkurenciji za „Super Bowl oglasni spot godine“, pogledajte na www.superbowlcommercials2012.net. Inače, Super Bowl je najgledaniji TV događaj u SAD, a emitovanje oglasnih spotova od 30 sekundi košta između 2,5 i 3,5 miliona dolara.

Izvor: MTV.tv

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!