today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kesa kokica kao PR alat!

Ovih dana se društvenim mrežama širi priča o jednom novom i sasvim neobičnom proizvodu – LAV KOKICAMA. Ljudi se s pravom pitaju kako to da se jedan pivski brend odlučio na proizvodnju ukusnih, hrskavih kokica i pri tome im dao svoje ime. Za to je zaslužna marketinšta agencija McCann Beograd.

Kompanija Carlsberg Srbija je, osluškujući potrebe potrošača, odlučila da promeni recepturu za proizvodnju LAV piva. Od nedavno, LAV pivo se proizvodi isključivo od četiri dara prirode: ječma, hmelja, vode i kvasca. Za razliku od njega, ostala domaća mainstream piva u sebi sadrže još jedan element – kukuruz, to jest kukuruznu krupicu, što predstavlja jeftiniji način proizvodnje.

Dakle, LAV je prestao da koristi kukuruz. Postavilo se pitanje, šta raditi sa viškom kukuruza. Tu su kreativci iz McCann-a došli na ideju da naprave, ne novu kampanju, što bi bio očekivani sled događaja, već, umesto toga, potpuno nov proizvod koji će komunicirati novu recepturu, i ujedno edukovati publiku na temu – sastojci kvalitetnog piva. Osmislili su LAV KOKICE!

Poznati LAV endorser Nenad Jezdić, KUM, nastavio je da podržava svoj brend kroz niz kratkih videa u kojima odgovara na pitanje: Za šta je sve dobar kukuruz? Promocija novog proizvoda se nastavila u prodavnicama, u kafićima, u bioskopima, na beogradskom Beer Festu… gde su se uz kupljeno pivo LAV kokice dobijale gratis.

Kupci su reagovali pozitivno, na prodajnim mestima gde su se kokice delile, porasla je prodaja LAV piva, a specifičnost nove recapture, izdvojila je percepciju o LAV pivu kao o proizvodu vrhunskog kvaliteta i ukusa.

Komunikacioni cilj je tako rešen na potpuno nov i nestandardan način – ne kreiranjem klasične ATL kampanje, već stvaranjem inovativnog, kreativnog proizvoda koji samim svojim postojanjem jasno i nedvosmisleno komunicira našu poruku: Kukuruzu nije mesto u LAV pivu. Kukuruzu je mesto u kokicama!

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

  1. ovako postavljeno zvuci polu-zanimljivo, i lepo ako je podiglo prodaju, ako nista ono zbog skretanja paznje novim proizvodom.. koji doduse i nije nesto inovativan, kao sto se navodi 🙂 mislim, to su samo kokice 🙂

    moj licni dojam je da su preterali sa furanjem price o kukuruzu.. odnosno, uopste nisam imao pojma da sad samo lav tj carlsberg na trzistu navodno ne koristi kukuruz, vec sam imao dojam da se brane od bloga g-dina koji vodi emisiju dobra zemlja, te da se u tom „branjenju“ preterali.. ako su vec jednom objasnili da nema kuruza u njihovom pivu, ne moraju vise da nam objasnjavaju. eto. sve najbolje, poydrav

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!