today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#KampanjaNaDar: Zajedno možemo da uradimo mnogo!

Povodom 5. rođendana, Marketing mreža pokrenula je društveno odgovornu akciju #KampanjaNaDar, a koju je podržalo i aktivno se uključilo čak 17 socijalnih preduzeća i udruženja, kao i kreativnih, PR i digitalnih agencija u Srbiji. Među njima je i agencija Fullhouse Ogilvy, koja će u okviru ove akcije donirati kampanju socijalnom preduzeću Eco Bag.

Tim povodom, razgovarali smo sa Ivom Mitrović, kreativnom direktorkom agencije Fullhouse Ogilvy i Ivankom Stamenović iz socijalnog preduzeća Eko Bag.

Šta vas je motivisalo da se uključite u akciju #KampanjaNaDar? Koliko je važno da se na kreativan način priča po različitim problemima u Srbiji?
Mitrović: U prezasićenom tržišnom ambijentu, jako je teško postići vidljivost koja je presudna za uspeh. Čak i velikim kompanijama, a kamoli socijalnim preduzećima. Velika nam je čast što imamo priliku da jednom poslovnom konceptu u koji verujemo možemo da pomognemo da postane vidljiv.

Stamenović: Mislim da smo do sada ispunile sve što je potrebno za rad Eko Bag udruženja – od izrade jedinstvenog proizvoda koji plasiramo kupcima, pronalaska tržišta (za sada je malo, ali odabrano), obuke i upošljavanja žena preko 50 godina starosti i povećanja proizvodnog kapaciteta. Kao kruna svega toga, na red je došao i marketing koji treba da bude urađen vrlo profesionalno, kako bismo bili vidljivi za sve potencijalne kupce koji do sada možda nisu imali priliku da nas upoznaju i razumeju šta je to čime se bavimo. Proizvodeći torbe od iskorišćenih bilborda, mi promovišemo ponovnu upotrebu materijala, reciklažu, zaštitu životne sredine i iznad svega upošljavamo one kojima je posao preko potreban – žene preko 50 godina koje su u periodu tranzicije ostale bez posla. Jednom rečju – bavimo se socijalnim preduzetništvom. Mislim da je jako važno da i privrednici i stanovništvo razumeju prednosti socijalnog preduzetništva koje u evropskim zemljama donosi budžetu i preko 10% profita, kao i da se bolje upoznaju sa zaštitom životne sredine, i to ne samo kao pojmom već npr. činjenicom da je naizgled običan otpad zapravo jeftina sirovina koja se može pretvoriti u jako skupe i korisne proizvode.

Zašto je važno umrežavanje, kao i da zajedničkim snagama unapredimo zajednicu?
Mitrović: Mi smo industrija sa ogromnim ljudskim, kreativnim i organizacijskim potencijalom, koja zajedničkim snagama može da uradi mnogo toga u pravcu unapređenja zajednice. Neki od najtalentovanijih i najvrednijih ljudi koje znam rade upravo u našoj industriji i gladni su prilike da učine nešto za opšte dobro, a ne samo za dobro svojih klijenata. Na žalost, zajednički organizovani napori nisu bili učestala praksa, nadamo se da ova akcija može to da promeni.

Stamenović: Umrežavanjem svi dobijamo veću snagu da dođemo do običnih ljudi koje treba edukovati o raznim činjenicama koje su važne za drušvo. Ono što živimo i radimo kroz umrežavanje možemo da promovišemo i tako postanemo mnogo vidljiviji. Na taj način zainteresovaćemo i motivisati mnogo više ljudi nego što bismo uspeli kao pojedinci koji se povremeno pojavljuju u medijima ili na nekim događajima.

Zašto su, po vašem mišljenju, socijalna preduzeća/udruženja, ali i kreativna industrija važni za razvoj privrede Srbije?
Mitrović: Kreativci su jedni od retkih ljudi koji se (za sada) ne osećaju ugroženo tekućom tehnološkom revolucijom i robotizacijom. U korenu rešavanja svakog problema je ljudska kreativnost i intuitivnost koju, još neko vreme, ni jedan algoritam neće moći da zameni. Kreativna industrija poseduje jedinstvenu infrastrukturu umreženih kreativaca i to je naša najveća prednost.

Stamenović: Zato što se kroz njih svaka dobra ideja može brže ostvariti, uz nevelika finansijska sredstva. Potrebno je samo puno rada, volje i želje da cilj koji imate pred sobom dostignete. A usput možete čak i ostvariti velike profite društvu i smanjiti nezaposlenost.

Intervju pripremila: Ivana Parčetić Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!