#KampanjaNaDar: Umrežavanjem spajamo znanja, želje i mogućnosti!

Povodom 5. rođendana, Marketing mreža pokrenula je društveno odgovornu akciju #KampanjaNaDar, a koju je podržalo i aktivno se uključilo čak 17 socijalnih preduzeća i udruženja, kao i kreativnih, PR i digitalnih agencija u Srbiji. Među njima je i agencija Fusion Communications, koja će u okviru ove akcije donirati kampanju udruženju Šansa za roditeljstvo.

Tim povodom, razgovarali smo sa Nevenom Kurtović, direktorkom agencije Fusion Communications i Sandrom Jovanović, predsednicom udruženja Šansa za roditeljstvo.

Šta vas je motivisalo da se uključite u akciju #KampanjaNaDar? Koliko je važno da se na kreativan način priča po različitim problemima u Srbiji?
Fusion Communications: Naša motivacija je bila da doprinesemo razvoju neke ideje koja nije komercijalana, koja ima za cilj dobrobit. Ovakve akcije za nas nisu nepoznate, naprotiv, kod god smo bili u mogućnosti mi smo ih podržavali jer su za nas vrlo inspiravne i daju dodatni smisao našem zanimanju.

Šansa za roditeljstvo: Udruženju Šansa za roditeljstvo potrebna je veća vidljivost u medijima i na društvenim mrežama kako bi se što više ljudi informisalo o značaju vantelesne oplodnje i kako bi se razbili tabui vezani za istu. Vrlo je važno da na kreativan i inovativan način razgovaramo o ovako velikom problemu koji muči više od 400.000 parova. Što više na kreativan način govorimo o ovom problemu-sve je manje stega kod parova i pojedinica koje muči neplodnost.

Zašto je važno umrežavanje, kao i da zajedničkim snagama unapredimo zajednicu?
Fusion Communications: Umrežavanjem spajamo znanja, želje i mogućnosti koje se na taj način unapređuju, obogaćuju, šire vidike svih učesnika i potencijalno stvaraju nove modele poslovanja.

Šansa za roditeljstvo: Umrežavanje je Udruženju bitno vrlo što zbog saradnje na različitim projektima i realitacije istih, ali i zbog nemogućnosti udruženja da samostalno radi na marketingškom angažovanju. Zajedništvo, posebno u nevladinom sektoru, vrlo je bitno jer se ističu problemi koji su od ključne važnosti za društvo. Potrebno je da svi znaju koliko je bitan proces vantelesne oplodnje ne samo za nas koji smo u ovom problemu neplodnosti već za sve. Umrežavanjm možemo podići svest i raditi konkretno na rešenju ovog problema.

Zašto su, po vašem mišljenju, socijalna preduzeća/udruženja, ali i kreativna industrija važni za razvoj privrede Srbije?
Fusion Communications: Jedini način da skrenemo pažnju na neke teme je da im kreativno pristupimo. U moru informacija kojima je prosečan čovek danas izložen sve postaje nevidljivo, banalno i traje samo jedan dan ako nije dovoljno kreativno. Kreativni pristup kompletnom poslovanju, a ne samo njegovoj promociji je nešto što bi uticalo na rast i razvoj svih privrednih subjekata pa i privrede Srbije uopšte, jer bi svi želeli da budu deo toga.

Šansa za roditeljstvo: Udruženje kao što je naše nije od velike važnosti za razvoj privrede, ali je od velike važnosti za rast nataliteta u Srbiji koji kao takav utiče na razvoj privrede. Ovakvo pitanje svaka država treba dugoročno da planira i u ovakve segmente mora adekvatno da investira kako bi se kasnije, kroz duži niz godina, primetili pravi rezultati-a to je poboljšan natalitet u Srbiji, bolja socijalna politika, bolja socijalna zaštita. Podsticanjem udruženja na postojanje podstiče se aktivnost pojedinca a to je ono što je ključno.

Intervju pripremila: Ivana Parčetić Mitić


Oceni tekst

2,67 od 5
Loading...

Komentari