#KampanjaNaDar: Umrežavanje oko zajedničkih ideja uvek donosi uspeh!

Povodom 5. rođendana, Marketing mreža pokrenula je društveno odgovornu akciju #KampanjaNaDar, a koju je podržalo i aktivno se uključilo čak 17 socijalnih preduzeća i udruženja, kao i kreativnih, PR i digitalnih agencija u Srbiji. Među njima je i agencija New Media Team, koja će u okviru ove akcije donirati kampanju udruženju Mamin san.

Tim povodom, razgovarali smo sa Aleksandrom Radujko, direktorkom agencije New Media Team i Dankom Todorović, osnivačem udruženja Mamin san.

Šta vas je motivisalo da se uključite u akciju #KampanjaNaDar? Koliko je važno da se na kreativan način priča po različitim problemima u Srbiji?
New Media Team: Naša agencija se odaziva svakom pozivu da pomogne svojim znanjem neprofitnom sektoru, humanitarne organizacije, socijalna preduzeća, udruženja građana. Verujemo u dobre stvari, u povezivanje ljudi, razmenu iskustva i ideje koje će poboljšati naše društvo. Obradovao nas je vaš poziv, izabrali smo udruženje sa kojima smo ranije posredno radili i uverili se da su fantastični.

Mamin san: Za nas kao udruženje “Mamin san” koje organizuje besplatnu školu roditeljstva i čiji je cilj briga o porodici, veoma je značajna podrška koju ćemo dobiti putem #KampanjeNaDar i zahvaljujemo se agenciji NewMediaTeam što će nam podariti nove ideje i kreativnost koju su do sada mnogo puta pokazali. Veoma nam znači mogućnost da kroz kampanju skrenemo pažnju na brojne stvari koje je moguće uraditi za trudnice i buduće roditelje, a koje zahtevaju samo dobru volju nadležnih. Kreativan pristup stvarima uvek privuče pažnju javnosti, izazove reakcije i pokrene akciju, što je najvažnije.

Zašto je važno umrežavanje, kao i da zajedničkim snagama unapredimo zajednicu?
New Media Team: Mi imamo team u samom nazivu – i svakog dana tako radimo i tako se jedni prema drugima ponašamo. Zajedno se radujemo, kreiramo i realizujemo ideje, i veoma često naši saradnici i klijenti komentarišu da sjajnu atmosferu našeg tima prenosimo tokom rada. Sa druge strane verujemo da je važno dobro raditi i raditi dobre stvari, u našem portfoliju su najveće humanitarne organizacije u Srbiji, razvili smo veoma kvalitetne CSR projekte za klijente jer verujemo da moramo vratiti zajednici da bi ona bila bolja i nama i svima drugima. Trudimo se da na svojim stranicama na društvenim mrežama uvek podržimo start up projekte u koje verujemo, dobre primere preduzetništva, i aktivizma sa ciljem da naša zajednica bude bolja.

Mamin san: Sami možemo da uradimo dosta stvari, ali zajednički možemo da uradimo sve. Kada smo počinjali sa našom besplatnom školom roditeljstva i svim obukama za buduće roditelje, entuzijazam smo delile samo Tanja i ja. Danas nas podržavaju ugledni ginekolozi, pedijatri, logopedi, lokalna samouprava, neke kompanije. Posebno bih izdvojila PR agenciju New Media team koja se, pro bono, trudi da nam pomogne. Umrežavanje oko zajedničkih ideja uvek donosi uspeh.

Zašto su, po vašem mišljenju, socijalna preduzeća/udruženja, ali i kreativna industrija važni za razvoj privrede Srbije?
New Media Team: Cilj socijalnih preduzeća nije profit, nego bolja zajednica, zapošljavanje, rešavanje određenih društvenih problema, pa ja njihovu važnost vidimo šire nego razvoj privrede. Ona su važna jer sa njima mi kao društvo napredujemo, razvijamo se, menjamo se, rešavamo probleme. Kada pričamo o vezi kreativne industrije i privrede – moje uverenje je da pre svega morate imati dobar proizvod, kvalitetan, održiv, potreban tržištu, i onda ga nadogradjujete kreativnošću – u pakovanju, kampanji, komunikaciji, prodaji, odnosu prema kupcu. Što više budemo imali kompanija, proizvoda, brendova koji su kvalitetni i isto tako veoma kreativni u predstavljanju, biće veća ne samo prodaja u Srbiji, nego i u regionu, i još dalje. Lično, nosim domaće brendove, kupujem domaću hranu, proizvode i uvek se trudim da podržim sve one divne ljude koji ovde ostaju i rade dobre stvari.

Mamin san: Udruženja, kao što je “Mamin san” najpre pomeraju stvari na lokalu, edukuju, osvešćuju lokalnu zajednicu – od lokalnih vlasti do kompanija. Svaka briga o svojim zaposlenima, članovima i zajednici vraća se višestruko.

Intervju pripremila: Ivana Parčetić Mitić


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari