Povodom 5. rođendana, Marketing mreža pokrenula je društveno odgovornu akciju #KampanjaNaDar, a koju je podržalo i aktivno se uključilo čak 17 socijalnih preduzeća i udruženja, kao i kreativnih, PR i digitalnih agencija u Srbiji. Među njima je i agencija McCann Beograd, koja će u okviru ove akcije donirati kampanju Udruženju za podršku razvoja dece i omladine ANA.
Tim povodom, razgovarali smo sa Vladimirom Ćosićem, digitalnim kreativnim direktorom agencije McCann Beograd i kolegama iz Udruženja za podršku razvoja dece i omladine ANA.
Šta vas je motivisalo da se uključite u akciju #KampanjaNaDar? Koliko je važno da se na kreativan način priča po različitim problemima u Srbiji?
McCann Beograd: McCann Beograd svake godine radi neku vrsto društveno odgovorne kampanje na pro bono osnovi, za različite klijente, organizacije i udruženja. Akcija #KampanjaNaDar daje šansu za unekoliko šire pozitivno delovanje naše struke na društvo u kojem stvaramo. Imajući to u vidu, pozdravljamo akciju i drage volje smo se u nju uključili.
ANA: Naš motiv je: učestvovati u akcijama koje za cilj imaju unapređenje i podizanje nivoa svesti javnog mnjenja određenih zanemarenih ili nevidljivih problema sa kojima se suočavaju najosetljiviji delovi naše populacije – deca s poteškoćama u razvoju i njihovi roditelji.
Zašto je važno umrežavanje, kao i da zajedničkim snagama unapredimo zajednicu?
McCann Beograd: U kampanjama ove vrste, svi imamo zajednički cilj, a to je poboljšanje našeg društva. Samim tim, zajedničko delovanje može dovesti do jačeg uticaja i potencijalno pozitivnih promena kroz sinergijski efekat. Nadam se da će kreativnost koju agencije budu pokazale u ovim kampanjama biti na nivou izazovnih zadataka koje imamo.
ANA: Svakako da smo umreženi i ujedinjeni, jači, te možemo više učiniti nego svako pojedinačno.
Zašto su, po vašem mišljenju, socijalna preduzeća/udruženja, ali i kreativna industrija važni za razvoj privrede Srbije?
McCann Beograd: Zato što bez obzira kojom vrstom biznisa se bavimo, u situaciji tržišta koje postaje globalno i oštre borbe za pažnju konzumenata i klijenata, jedina stvar koja će brendove izdvojiti od konkurencije jeste kreativnost.
ANA: Umrežavanje socijalnih preduzeća i udruženja siguran je put ka očuvanju i jačanju društvenog, socijalnog, ekonomskog, ali i političkog razvoja svake zemlje.
Intervju pripremila: Ivana Parčetić Mitić