Povodom 5. rođendana, Marketing mreža pokrenula je društveno odgovornu akciju #KampanjaNaDar, a koju je podržalo i aktivno se uključilo čak 17 socijalnih preduzeća i udruženja, kao i kreativnih, PR i digitalnih agencija u Srbiji. Među njima je i Web Media Agency, koja će u okviru ove akcije donirati kampanju udruženju NEpraktične žeNE.
Tim povodom, razgovarali smo sa Zoranom Ivanovićem, direktorom agencije Web Media Agency i Draganom Protićem, osnivačem udruženja „NEpraktične žeNE“.
Šta vas je motivisalo da se uključite u akciju #KampanjaNaDar? Koliko je važno da se na kreativan način priča po različitim problemima u Srbiji?
Web Media Agency: Ima li išta lepše nego pomoći nekome?
NEpraktične žeNE: Solidarnost i podrška aktivistkinjama-veziljama sa socijalne margine, spremnih da se uradi-sam/a kučnim veštinama i javnim govorom uključe u borbu za bolji položaj žena i popravku samog društva. Politička borba traži novi jezik i nove strategije, iz kojih ne treba isključivati ni kritički osveženu narodnu radinost, koja predstavlja krajnje neočekivan kreativan način za suočavanje sa društvenim i socijalnim problemima iz ličnog iskustva, u prvom licu jednine.
Zašto je važno umrežavanje, kao i da zajedničkim snagama unapredimo zajednicu?
Web Media Agency: Zato što je to jedini model koji može da nam omogući ne samo napredak, već i puki opstanak.
NEpraktične žeNE: Umrežavanje je put ka novoj solidarnosti i otporu korporativnim getoizacijama privilegovanih i isključenja svih nepodobnih glasova pobunjenog naroda.
Zašto su, po vašem mišljenju, socijalna preduzeća/udruženja, ali i kreativna industrija važni za razvoj privrede Srbije?
Web Media Agency: Srpska privreda, svi njeni segmenti (pa tako i kreativna industrija) i sama Srbija će ili početi užurbano da se razvijaju, ili ih u ovom obliku u kome danas postoje uskoro neće biti.
NEpraktične žeNE: Male inicijative, nekontrolisane od izvora novca i političke moći, koje razbijaju ukalupljene načine mišljenja i stvaranja, predstavljaju ćelije novih društvenih i privrednih promena.
Intervju pripremila: Ivana Parčetić Mitić