today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#KampanjaNaDar: Ima li išta lepše nego pomoći nekome?

Povodom 5. rođendana, Marketing mreža pokrenula je društveno odgovornu akciju #KampanjaNaDar, a koju je podržalo i aktivno se uključilo čak 17 socijalnih preduzeća i udruženja, kao i kreativnih, PR i digitalnih agencija u Srbiji. Među njima je i Web Media Agency, koja će u okviru ove akcije donirati kampanju udruženju NEpraktične žeNE.

Tim povodom, razgovarali smo sa Zoranom Ivanovićem, direktorom agencije Web Media Agency i Draganom Protićem, osnivačem udruženja „NEpraktične žeNE“.

Šta vas je motivisalo da se uključite u akciju #KampanjaNaDar? Koliko je važno da se na kreativan način priča po različitim problemima u Srbiji?
Web Media Agency: Ima li išta lepše nego pomoći nekome?

NEpraktične žeNE: Solidarnost i podrška aktivistkinjama-veziljama sa socijalne margine, spremnih da se uradi-sam/a kučnim veštinama i javnim govorom uključe u borbu za bolji položaj žena i popravku samog društva. Politička borba traži novi jezik i nove strategije, iz kojih ne treba isključivati ni kritički osveženu narodnu radinost, koja predstavlja krajnje neočekivan kreativan način za suočavanje sa društvenim i socijalnim problemima iz ličnog iskustva, u prvom licu jednine.

Zašto je važno umrežavanje, kao i da zajedničkim snagama unapredimo zajednicu?
Web Media Agency: Zato što je to jedini model koji može da nam omogući ne samo napredak, već i puki opstanak.

NEpraktične žeNE: Umrežavanje je put ka novoj solidarnosti i otporu korporativnim getoizacijama privilegovanih i isključenja svih nepodobnih glasova pobunjenog naroda.

Zašto su, po vašem mišljenju, socijalna preduzeća/udruženja, ali i kreativna industrija važni za razvoj privrede Srbije?
Web Media Agency: Srpska privreda, svi njeni segmenti (pa tako i kreativna industrija) i sama Srbija će ili početi užurbano da se razvijaju, ili ih u ovom obliku u kome danas postoje uskoro neće biti.

NEpraktične žeNE: Male inicijative, nekontrolisane od izvora novca i političke moći, koje razbijaju ukalupljene načine mišljenja i stvaranja, predstavljaju ćelije novih društvenih i privrednih promena.

Intervju pripremila: Ivana Parčetić Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!