today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#KampanjaNaDar: Deo te sreće nam se na kraju i vraća!

Povodom 5. rođendana, Marketing mreža pokrenula je društveno odgovornu akciju #KampanjaNaDar, a koju je podržalo i aktivno se uključilo čak 17 socijalnih preduzeća i udruženja, kao i kreativnih, PR i digitalnih agencija u Srbiji. Među njima je i agencija Popular, koja će u okviru ove akcije donirati kampanju socijalnom preduzeću Koba Yagi.

Tim povodom, razgovarali smo sa Borisom Marčetićem, kreativnim direktorom agencije Popular i Tijanom Jovanović Petrović, osnivačem socijalnog preduzeća Koba Yagi.

Šta vas je motivisalo da se uključite u akciju #KampanjaNaDar? Koliko je važno da se na kreativan način priča po različitim problemima u Srbiji?
Popular: Naš generalni stav je da kad god možemo podržavamo socijalno odgovorne ili kulturne inicijative. Podržavajući ih činimo ošpte dobro za sredinu, a ljude oko sebe srećnijim. Deo te sreće nam se na kraju i vraća. Prepoznali smo da proizvođač igračaka „Koba Yagi“ ima odlične proizvode koji predstavljaju zdravu alternativu nekvalitetnim igračkama kakve najčešće viđamo u prodavnicama oko nas, ali da nisu dovoljno poznati široj javnosti. Kada imamo zadatak da reklamiramo dobar proizvod, onda je rad inspirativan, agencijski ljudi zadovoljni, a na kraju i klijent oseća konkretnu finansijku korist od našeg angažmana.

Koba Yagi: Mislim da smo kroz različite medije preplavljeni informacijama koje često šalju pogrešne ili čak destruktivne poruke. Zaboravili smo da pričamo o dobrim stvarima. Čvrsto verujem da je ključ boljitka pojedinca, ali i celog društva da verujemo i da radimo stvari koje barem malo rešavaju mnoštvo izazova s kojima smo svakodnevno suočeni. Na tom putu je važno da imamo podršku onih koji će nam pomoći da naš rad ne ostane skrajnut. Naš stav je da je dete čovek u odelu deteta i iako se zovemo Koba Yagi, naša misija je zapravo prilično zahtevna i ozbiljna. Mi ne pravimo obične igračke. Mi se trudimo da u njihovu proizvodnju uključimo različite ranjive grupe, da ponudimo kvalitetnije i drugačije edukativne i kreativne sadržaje koji podstiču decu da i sami budu pokretači promena, da pričamo o važnim temama i da koristimo prirodne ili reciklirane domaće materijale, kada god je to moguće. Zato je važno da imamo podršku onih koji će našu priču ispričati kreativnim jezikom koji će svima biti razumljiv.

Zašto je važno umrežavanje, kao i da zajedničkim snagama unapredimo zajednicu?
Popular: Nije bilo koji kreativac najkreativniji za svaku vrstu zadataka sa kojima se susrećemo. Umrežavanjem saradnika obezbeđujemo odgovarajući kvalitet kreativnih rešenja na kojima radimo. Kvalitetnija rešenja doprinose boljim rezultatima naših klijenata, što utiče da vremenom svi u lancu malo bolje zarađuju i malo bolje žive.

Koba Yagi: Pojedinac može i treba da bude pokretač, to se od njega kao građanina i očekuje, ali je teško naći istomišljenike koji dele tvoje vrednosti. Teško je pokrenuti ljude da veruju da je važno raditi dobre stvari, pa i po cenu toga da one neće doneti bogatstvo, i da čak planiraš da tvoj profit usmeriš da rešavaš neke izazove koji su važni za zajednicu u kojoj živiš. Zato je umrežavanje različitih aktera koji dele slične vrednosti, različite kompatibilne veštine, znanja i moći od presudnog značaja.

 

Zašto su, po vašem mišljenju, socijalna preduzeća/udruženja, ali i kreativna industrija važni za razvoj privrede Srbije?
Popular: Svuda, pa i kod nas kreativna industrija pomaže privrednicima da povećaju vrednost svojih proizvoda. Dakle, ako se bavite uzgojem povrća, možete da prodajete papriku na lokalnoj pijaci za 50 dinara, da od iste paprike napravite ajvar koji ćete prodati za 200 dinara, ili da uz još malo uloženog truda kreirate vrhunski delikates koji ćete odgovarajućim kupcima prodati za 400 dinara, ili što bi za našu privredu bilo još bolje za 4 evra.

Koba Yagi: Socijalna preduzeća imaju značajan potencijal upravo u realizaciji koncepta održivog razvoja koji je ključna stvar na globalnom nivou, pa tako i za budućnost Srbije u svim segmentima. Čak bih otišla toliko daleko i rekla da verujem da je socijalno preduzeće jedini vid preduzetničkog delanja budućnosti.

Intervju pripremila: Ivana Parčetić Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!