Jedan od omiljenih brendova na ovom području sigurno je Plazma keks. Već pedeset godina Plazma je deo naše svakodnevice, za mnoge i simbol nekih najlepših trenutaka u životu. Najnoviji član Plazma porodice je Plazma Mini Mini koji se obraća najmlađoj populaciji kojoj je i namenjen. Izazov je bio naći pravi način kako se obratiti ciljnoj grupi, odnosno tinejdžerima koji često i sami imaju problem u komunikaciji sa svojom okolinom.
„Nismo mogli da imamo težu publiku od ciljne grupe kojoj smo se obraćali. Naš najvažniji zadatak bio je da pronađemo način da sa njima komuniciramo, da u kampanji progovorimo njihovim jezikom kako bi nas razumeli i prihvatili“, ističe Jelena Ljubimirović, brend menadžerka u kompaniji Bambi, i dodaje: „Pronaći njima razumljiv jezik bio je naš najveći izazov, a rešenje tog problema predstavlja ostvarenje cilja naše kampanje: postati relevantan ciljnoj grupi i steći njihovo poverenje.“
Radi se o mladima uzrasta od 11 do 16 godina, većina ih je u pubertetu i nikada niste sigurni šta im je u glavi, deluju kao da ih ništa ne zanima, a ponajmanje reklamne kampanje. U „marketinškom svetu“ je poznato da je njih kao ciljnu grupu najteže zainteresovati za nešto, a kamoli zadržati ih kao verne potrošače. To je generacija koja stalno menja interesovanja, uspostavlja svoje trendove, najčešće su namrgođeni, buntovni, i jako često se „klibere“, a da nikome osim njima nije jasno šta je smešno. Pred ovim izazovom su se našli i kreativci agencije McCann Beograd – kako se obratiti generaciji koju često niko ne razume i koja razume samo sebe?
„Spontanost i iskrenost je ono što ekipa kojoj se obraćamo ceni više od svega. Zato našu kampanju vodi jedan spontan, pomalo otkačen i blesav lik, spreman da se u svakoj situaciji našali na svačiji račun. On je to nešto specifično što našu kampanju čini upečatljivom. On je heroj našeg TV spota, on priča sa bilborda i oglasa, njemu je sve zabavno, on je smešan i kad ćuti. On je autentičan i njemu naša ciljna grupa veruje“, kaže Miloš Paunović, član kreativnog tima McCann Beograd.
Kampanja Plazma Mini Mini realizovana je u Srbiji, Crnoj Gori i Makedoniji.