today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kampanja koja ne prestaje da zabavlja!

Jedan od omiljenih brendova na ovom području sigurno je Plazma keks. Već pedeset godina Plazma je deo naše svakodnevice, za mnoge i simbol nekih najlepših trenutaka u životu. Najnoviji član Plazma porodice je Plazma Mini Mini koji se obraća najmlađoj populaciji kojoj je i namenjen. Izazov je bio naći pravi način kako se obratiti ciljnoj grupi, odnosno tinejdžerima koji često i sami imaju problem u komunikaciji sa svojom okolinom.

„Nismo mogli da imamo težu publiku od ciljne grupe kojoj smo se obraćali. Naš najvažniji zadatak bio je da pronađemo način da sa njima komuniciramo, da u kampanji progovorimo njihovim jezikom kako bi nas razumeli i prihvatili“, ističe Jelena Ljubimirović, brend menadžerka u kompaniji Bambi, i dodaje: „Pronaći njima razumljiv jezik bio je naš najveći izazov, a rešenje tog problema predstavlja ostvarenje cilja naše kampanje: postati relevantan ciljnoj grupi i steći njihovo poverenje.“

Radi se o mladima uzrasta od 11 do 16 godina, većina ih je u pubertetu i nikada niste sigurni šta im je u glavi, deluju kao da ih ništa ne zanima, a ponajmanje reklamne kampanje. U „marketinškom svetu“ je poznato da je njih kao ciljnu grupu najteže zainteresovati za nešto, a kamoli zadržati ih kao verne potrošače. To je generacija koja stalno menja interesovanja, uspostavlja svoje trendove, najčešće su namrgođeni, buntovni, i jako često se „klibere“, a da nikome osim njima nije jasno šta je smešno. Pred ovim izazovom su se našli i kreativci agencije McCann Beograd – kako se obratiti generaciji koju često niko ne razume i koja razume samo sebe?

„Spontanost i iskrenost je ono što ekipa kojoj se obraćamo ceni više od svega. Zato našu kampanju vodi jedan spontan, pomalo otkačen i blesav lik, spreman da se u svakoj situaciji našali na svačiji račun. On je to nešto specifično što našu kampanju čini upečatljivom. On je heroj našeg TV spota, on priča sa bilborda i oglasa, njemu je sve zabavno, on je smešan i kad ćuti. On je autentičan i njemu naša ciljna grupa veruje“, kaže Miloš Paunović, član kreativnog tima McCann Beograd.

Kampanja Plazma Mini Mini realizovana je u Srbiji, Crnoj Gori i Makedoniji.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!