Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2017 – kakve radove žele da vide u selekciji i zašto treba da prijavite svoje kampanje na konkurs? Pogledajte šta su nam odgovorili…
„KAKTUS festival lagano ulazi u svoju treću godinu. Kao i za svaku dobru seriju koju pratimo, očekivanja su bar u našoj branši velika. Da li će nadamašiti prethodnu sezonu, ko su novi likovi, kakav je scenario? Zaplet? Da li će biti neizvesno do kraja? Sve ove dileme, kada je u pitanju serija, zavise najviše od osobe koja se danas u TV industriji zove showrunner – čovek koja ima kompletan kreativni autoritet i menadžersku odgovornost za sadržaj i izvedbu.
U našem KAKTUS serijalu, showrunneri smo svi mi, zaljubljenici u ovaj posao. Svi mi koji ne želimo da treća sezona bude lošija od druge, i svi mi koji ćemo kao najgori gikovi uz cigaru negde ispred zgrade prepričavati epizode, tražiti rupe u priči i ložiti se na hajlajtove sezone.
Siguran sam da se i sami najviše nervirate kad vam se omiljna serija nepotrebno razvuče. Kada se pojave epizode koje nemaju veze sa glavnim zapletom i kad skapirate da se tu nagruvalo dosta nepotrebnog materijala koji vas samo zbunjuje i odvlači pažnju. Ja kao gledalac, želim da sadržaj bude promišljen, kreativan, zabavan, jasan, neviđeno dobro izveden i da me lagano vozi ka neizvesnom kraju.
Mislim da i naš dragi festival zaslužuje takve radove. Tako da, dragi moji gikovi, ako želite dobru zabavu ove sezone – od vas zavisi.
Prijavite radove, pa da bindžujemo!“ Vladimir Mitrović, kreativni direktor, Ovation BBDO
Konkurs za nagrade KAKTUS 2017 otvoren je do 20. septembra, a više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs