today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2017: Možda malo bocka, ali daje najlepše cvetove!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2017 – kakve radove žele da vide u selekciji i zašto treba da prijavite svoje kampanje na konkurs? Pogledajte šta su nam odgovorili…

„Očekujem da vidim većinom solidne radove, u osnovi dobre ideje sa neostvarenim potencijalom da postanu velike, nekoliko vanserijskih ideja i jednu ili dve vrhunske. Što je sjajno kad znamo pod kakvim okolnostima se radi. Taj “kaktus”, to ime festivala, najbolja je metafora našeg posla i najbolji način da se objasni zašto agencije treba da prijave radove. I u najsurovijim uslovima, neke biljke imaju motiv, nagon, ne samo da prežive nego da procvetaju. A kreativci su čudne biljke. Ako nema pravog motiva – uvenuće. A sa njima će uvenuti i posao, jer neće biti nikoga da svaki dan smisli po nekoliko ideja koje niko nikada pre u celom svetu nije smislio.

I ta ista industrija koja se okreće danas sama protiv sebe, izmislila je pre mnogo decenija i festivale i dodala termin “kreativan” u opis posla i pozicije da bi se razvijala i profitirala. Zar mislite da su najveće globalne kompanije tek tako prisutne na Kanskom festivalu? I da te iste kompanije bez razloga najviše insistiraju na osvajanju nagrada? Toliko da zameraju svojim agencijskim mrežama ako osvoje samo nekoliko Lavova za njih i zadaju im minimum nagrada koje očekuju od njih. Svi oni dobro znaju kolika je vrednost velikih ideja i koliko je važno da svi pričaju o vama. Nažalost, mi smo od sveta udaljeni i u vremenu i u glavama. Ovde kod nas, ni država ni kompanije još uvek nisu shvatile zašto je marketing važan, a kamoli tamo neke ideje.

Treba razumeti da KAKTUS postoji zbog nas, naših ideja i, pre svega našeg posla. Ako ste dobri, bićete još bolji. Ako ste loši, naučićete da budete bolji. Osvojićete nagrade, napravićete sebi i svojim klijentima besplatan PR, drugi klijenti će čuti za vas, svi će želeti da vas čuju i vide. Naš svet se uveliko pretvorio u PR sistem bez provere: ko prvi kaže, njegovo je. Posle toga možete da pričate koliko hoćete, kasno je. Ne postoji opcija undo, nema nazad. Zato je bitno da se čuje za vas. KAKTUS je tu i čeka. Možda malo bocka, ali daje najlepše cvetove.“ Veljko Golubović, Regional Creative Director, FCB Afirma Adriatic

Konkurs za nagrade KAKTUS 2017 otvoren je do 20. septembra, a više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!