Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2017 – kakve radove žele da vide u selekciji i zašto treba da prijavite svoje kampanje na konkurs? Pogledajte šta su nam odgovorili…
„Generalno uzevši, jedini koliko – toliko siguran parametar kreativnosti sopstvenih ideja za agenciju su kreativni festivali. S obzirom da je za mene najprirodnija stvar na svetu da ukoliko se bavite oglašavanjem težite da kvalitet onoga što radite bude što viši, odmeravanje snaga više nije pitanje već imperativ, kako za agencije tako i za klijente.
Iako su traženje najrazličitijih izgovora i kuknjava nad zatečenim stanjem postale gotovo tradicionalna stvar u vezi sa oglašavanjem na našim prostorima, rekao bih da je lokalni kreativni festival za sve nas iz industrije obaveza, ukoliko želimo da guramo naše tržište napred.
Uzevši u obzir napredak Kaktusa iz godine u godinu, očekujem da će i ove godine broj radova biti veći, a kvalitet viši. Kao član žirija očekujem da nagradjeni radovi budu dovoljno kvalitetni da bez ikakvih kalkulacija mogu da se takmiče na regionalnim i medjunarodnim festivalima rame uz rame sa najboljima iz sveta. Moja težnja je da se u kreativnim kampanjama iz naše zemlje pretvore u prednost sve ono što trenutno smatramo problemima i teškoćama i da, prekaljeni teškim vremenima i osveženi nepretencioznim budžetima, ljudi iz naše industrije rešavaju probleme klijenata na inovativan način usput uspevajući da urade i nešto više za društvo u kojem radimo i stvaramo. To su ideje, kampanje i radovi za kojima ću ja tragati medju prijavljenima.“ Vladimir Ćosić, Digital Creative Director, McCann Beograd
Konkurs za nagrade KAKTUS 2017 otvoren je do 20. septembra, a više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs