Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2016 – kakve radove žele da vide u selekciji i zašto treba da prijavite svoje kampanje na konkurs? Pogledajte šta su nam odgovorili…
„Nikad se ne zna, možda i nabodeš nešto! …možda se i nabodeš! Kaktus krije vodu u pustinji, pustari, sivilu, bezidejnosti, letargiji, depri… Koja su očekivanja članova Žirija, kakve radove želite da vidite u selekciji? Da nam se sviđaju, kao i našem direktoru! OBAVEZNO: Zanatsko savršenstvo! Duhovitost! Primenjivost! Rezultat!“ Nebojša Babić, kreativni direktor i osnivač, Orange Studio
„Ni po koju cenu nemojte prijavljivati radove na Kaktus. U žiriju je puno ljudi, raznih profila, neki su iz regiona, postoji šansa da ne dobijete nagradu, prestiž i nove klijente – bolje to sprečiti odmah u korenu. P.S. kako uopšte izgleda koren kaktusa? Stvarno hoćete ovaj Kaktus da vam damo? Onda nemojte da se valjate u blatu kao Cica – pripremite najbolje radove, pa da i vas gledamo na Diskaveriju.“ Vanja Blumenšajn, Very Creative Director, agencija Señor (Hrvatska)
Konkurs za nagrade KAKTUS 2016 otvoren je do 20. septembra, a više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs