Riccardo Fregoso, Executive Creative Director u agenciji McCann Pariz, govorio je na festivalu KAKTUS 2016 koji trendovi su trenutno dominantni u Francuskoj, mogu li ideje „zapaliti svet“ i na koji način su aktuelni problemi u Evropi uticali na kreativnu industriju.
„Postoji očigledan trend u medijima koji više ne podrazumeva fizičko otelotvorenje (ovde mislim na materijalnu, konkretnu medijsku podršku, klasičan reklamni prostor), a za koji postoji veoma specifičan razlog. Ljudsko telo je na putu da postane direktni medijum za većinu informacija. Mi smo u konstantnoj transformaciji, a tehnologija je ta koja već oblikuje naše okruženje, našu interakciju, naš jezik i na kraju način kako definišemo sami sebe. Granica između virtuelne realnosti i praćenja svakodnevnog života se briše. Kevi Keli u svojoj knjizi „Neizbežno“ navodi da ćemo nastaviti da proširujemo sfere interakcije u tri pravca: više senzualnosti, više intimnosti i više međusobnog stapanja. Evropska advertajzing scena već primenjuje ovu multiplikaciju čulnosti. Uzmite na primer video igru „Pokemon Go“ za koji znamo da se radnja dešava u bestelesnom prostoru, između ljudskog tela koje šeta u realnom svetu i virtuelne realnosti u kojoj je igra sadržana. Nije lako kontrolisati limbo prostor koji teško možemo definisati. Videćemo kako će se advertajzing industrija nositi sa tim promenama.“
Celo predavanje pogledajte u videu ispod: