today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako u kratkom formatu ispričati priču?

Kako se menjaju navike potrošača tako se menjaju i trendovi u marketinškoj industriji. Najbolja oglasna kampanja 2015. godine prema izboru magazina Adweek govori o tome kratko i jasno. Doslovno!

140 znakova na Twitteru, 30 sekundi videa na Instagramu ili tek 5 sekundi pre-roll oglasa na YouTubeu… Formati postaju sve kraći, ali neki standardi storytellinga ne zastarevaju. Među njima je i prvo slovo novinarskog pisanja – pravilo 5W: who, what, when, where, why i dodatno how, odnosno šest pitanja na koje vest mora odgovoriti.

Kako bismo primenili ovo pravilo u pričanju ove, ali i bilo koje druge priče, i to u ograničenom formatu, najbolje da krenemo odmah – i to od kraja!

5. ZAŠTO?
Pažnja prosečnog korisnika na internetu je… Već izgubljena! Dok čitate ovaj blog post, na vašim ekranima verovatno iskaču razni prozorčići, obaveštenja, zvukovi i razne distrakcije. Želimo li vas zadržati, moramo biti brzi!

4. GDE?
Tamo gde su vaši korisnici. Definišite svoju ciljnu grupu, kojim se platformama i kako služi, te gde ćete joj se obratiti. Jesu li to YouTube oglasi ili e-knjiga o sadržajnom marketingu?

3. KADA?
Onda kada to kaže timeline kampanje. Precizno planiranje pola je posla.

2. ŠTA?
Ono što želite reći – jasno i glasno! Precizirajte poruku koju želite preneti. Neka bude bliska i korisna vašoj ciljanoj publici – neka odgovara na njihovo pitanje ili nudi rešenje za njihov problem.

1. KO?
Vaš brend, proizvod ili usluga. I kada se vaš brend nalazi na poslednjem mestu u priči ili kampanja do njega vodi tek “indirektno”, ako je priča dobra, vaši će korisnici znati pronaći put do njega.

+ KAKO?
Postavite sebi ovih pet pitanja, isključite okvire i uključite maštu. Već ste na dobrom putu.
Da je moguće, upravo samo vam pokazali, i to u svega 300 reči!

Izvor: Jasno & Glasno

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!