today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako tehnologija omogućava kreiranje sadržaja?

Justin Rezvani, koji se nedavno našao na Forbsovoj listi “30 ispod 30” u oblasti marketinga i advertajzinga, pokrenuo je svoju prvu kompaniju theAmplify pre 4 godine, kada mu je bilo samo 25.

Njegova kompanija kreira influenser marketing kampanje na svim društvenim mrežama za premium brendove. Vrednost kompanije trenutno prevazilazi višemilionsku cifru. Prošle godine Rezvani je svoj start up prodao kompaniji You & Mr. Jones, čiji je vlasnik David Jones, inače bivši direktor Havas-a – jedne od najvećih globalnih advertajzing i komunikacijskih grupa. Ova akvizicija omogućila je theAmplify da postane vidljivija i da sarađuje sa nekim od svetski najpoznatijih brendova – objašnjava Rezvani.

Sa Justinom smo razgovarali o njegovim počecima u influenser marketingu (svakako mu nije odmoglo što je odrastao u Los Anđelesu i imao nekoliko poznatih prijatelja) i načinu na koji je algoritam njegove kompanije promenio oblast influenser marketinga. Justin će biti jedan od učesnika ovogodišnje SEMPL konferencije, koja će se održati 23. i 24. novembra u Portorožu, a na kojoj će govoriti o tome da uloga i značaj tehnologije nisu da unište čoveka, već da mu pomognu.

Započeli ste karijeru u kompaniji Walt Disney, u kojoj je vaša strast za tehnologijom, posebno mobilnom, zaista sazrela. Kada ste shvatili da su mobilne tehnologije naša budućnost?
Bilo je to 2007, na drugoj godini studija, kada se pojavio prvi iPhone. Vrlo brzo sam shvatio da će taj uređaj promeniti sve što smo do tada znali, što se tiče medija, advertajzinga, a posebno sadržaja koji kreiramo i delimo. To je bio okidač koji me je usmerio u pravcu mobilnih tehnologija. Tada sam radio u kompaniji Walt Disney i naš mobilni tim imao je samo šestoro ljudi. Godinu i po dana kasnije, nakon što sam diplomirao, prvi posao sam pronašao u prodajnom timu i mobilnoj start up kompaniji Greystripe, prodajući banere. Oko godinu I po dana kasnije osnovao sam theAmplify. Bila je to veoma brza tranzicija od zaposlenog do započinjanja sopstvenog biznisa. Završilo se tako da je moja kompanija postala prva influenser marketing platforma. Kreirali smo sadržaj za publiku i izgradili celu priču.

U trenutku kada ste pokrenuli theAmplify, pre četiri godine, vrlo malo se pričalo i znalo o influenser marketingu. Kada ste prepoznali taj potencijal?
Iste godine kada sam pokrenuo svoju kompaniju Instagram je preuzet od strane Facebooka. Ali glavni razlog bio je taj što su neki od mojih prijatelja iz LA-ja i sami bili influenseri. Kada odrasteš u LA-ju ne iznenađuje činjenica da su neki od ljudi sa kojima si išao u školu postali poznate ličnosti. Konkretno, dvojica od njih su me pitali kako da izgrade odnos sa svojim fanovima i kupcima na Instagramu. Već su radili sa brendovima, ali im je to bila velika gnjavaža, pogotovo sa svim tim ugovorima i drugim klauzulama. Tako je moj posao krenuo kao aplikacija koja će olakšati influenserima komunikaciju sa brendovima i kreiranje sadržaja.

Na koji način sprečavate lažne brojeve pratilaca, generisane botovima ili kupljenim pratiocima?
Naš algoritam razvijen je na osnovu koncepta kreiranja istinitog merenja vidljivosti unutar influenser marketing zajednice. Pratimo specifični korisnički nalog, skeniramo broj pratilaca i verifikujemo da li je publika koju ima aktivna na platformi. Proveravamo njihove profile, u smislu aktivnosti korisnika i nakon toga merimo samo one aktivne korisnike koji vide sadržaj nakon što ga influenser objavi. Tako da lažni ili neaktivni pratioci čak nisu ni uzeti u obzir kao realni nalozi. Pre nekoliko godina postali smo prvi algoritam i prva platforma koja je korišćena za rešavanje Instagramovog problema sa spamom.

Prošle godine kreirali ste prvi influenser chatbot za marketinšku kampanju za CoverGirl. Kakva su iskustva?
Iskustva su neverovatna! Ta tehnologija nam je pomogla da upravljamo razgovorom na drugačiji način od onoga što je do sada viđeno. Umesto običnog posta na društvenim mrežama, produbljujemo odnos iznam tog inicijalnog posta influensera. Obično samo vidite nečiji post, it u se priča završava. Mi dodajemo još jedan nivo dubljeg i snažnijeg uvezivanja širom sveta.

Da li su chatbotovi budućnost influenser marketinga?
Apsolutno, 100% sam siguran u to! Upravo zbog onoga o čemu sam malopre govorio, a to je produbljivanje odnosa sa zajednicom na društvenim mrežama.

Da li su ljudi spremni da razgovaraju sa chatbotovima?
Ne samo da su spremni, oni konstantno razgovaraju sa njima. Na primer, chatbot koji smo lansirali za CoverGirl ima oko 1.3 miliona poruka razmenjenih između 75.000 jedinstvenih korisnika.

Koje su mogućnosti za razvoj influenser marketinga u narednim godinama?
Mislim da je najveća mogućnost upravo pridubljivanje odnosa i povezivanje između brendova i influensera. Koncept postavljanja jednokratnog iskustva nije toliko efektno kao produbljivanje nivoa angažovanja koje može da se postigne. To je kao da poredite dubinu i širinu, pa se nameće pitanje: koliko dugo možete da gradite vezu sa nekim, razvijate kampanjju i produbljujete sveukupno iskustvo?

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!