today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako potrošači i brendovi bolje da razumeju medije?

Koje su osnovne karakteristike medija? Koji su trednovi u medijima? Šta je proces planiranja medija? Kako doći do najboljeg medija mixa? Koje su specifičnosti oglašavanja na internetu? Kako u medijskom izobilju potrošači i brendovi bolje da razumeju medije? Ovo su samo neke od tema u okviru još jednog I&F McCann Ćoška, koje su prisutnima pokušali da pojasne Marija Joksimović i Aleksandar Đorđević iz agencije Universal Media (UM) koja posluje u okvriu I&F McCann Grupe.

Predavanje pod nazivom “Brend i potrošač u medijskom okruženju” bilo je posvećeno medijima, novim kanalima komunikacije, kao i oglašavanju na internetu.

“Iako smo u svakom trenutku okruženi različitima medijima malo ljudi poznaje kako mediji zaista funkcionišu”, ističe Marija Joksimović, Digital Account Director u agenciji Universal Media i dodaje: “Cilj ovog predavanja bio je da se polaznici upoznaju sa osnovnim medijskim terminima i steknu sliku o načinu funkcionisanja oglašavanja u medijima.”

Predavanje je bilo posvećeno pre svega studentima fakulteta na kojima se izučavaju discipline iz oblasti medija, ali i svima drugima zainteresovanim za ovu temu.

“Inspirativno je bilo održati predavanje studentima od kojih će neki sutradan možda postati naše kolege. Iako studiraju na fakultetima na kojima se izučavaju tzv. medijske discipline, većina do sada nije imala prilike da se upozna sa poslom medijske agencije”, kaže Aleksandar Đorđević, Strategic Planning Director agencije Universal Media i dodaje: “Nadam se da će posle ovog predavanja imati bolji uvid i znanja o medijskim agencijama, oglašavanju, kao i odnosu brendova i potrošača”

I&F McCann Ćošak organizuje se u saradnji Američkog kutka Beograd (American Corner Belgrade) i I&F McCann Grupe u okviru koje posluje više specijalizovanih agencija. Cilj je da se kroz seriju predavanja srednjoškolci, studenti, mladi preduzetnici i svi zainteresovani upoznaju sa oblastima kao što su komunikacije, PR, ljudski resursi, mediji, kreativne i digitalne delatnosti, odnosno sa onim veštinama koje će im pomoći u profesionalnom usavršavanju i razvoju karijere.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!