today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako kreirati kvalitetan Facebook oglas?

Da li ste vi jedan od hiljadu poslovnih ljudi koji smatraju da njihovi Facebook oglasi nisu odgovarajući? Ako je odgovor DA, onda će vam ovaj tekst sigurno biti koristan. Probajte da se pridržavate ovih jednostavnih saveta o tome kako napraviti kvalitetan Facebook oglas, odnosno naučite kako da dobijete više Facebook fanova.
Kada stavljate svoj teško zarađen novac na Facebook reklame, očigledno je da želite da „rade za vas“, odnosno da ostvarite što više saobraćaja i to da se pomenuta reklama pretvori u oblik koji najviše želite, kao Facebook klikovi, lajkovi i prodaja.

Počnimo sa „zašto“ ?
Ako želite da saznate kako da dobijete više Facebook lajkova, prva pomisao vam je sigurno zašto praviti oglas? Vaš odgovor na to pitanje je tamo gde počinje vaša unapred osmišljena i isplanirana Facebook strategija, zato što će vas ona voditi kroz kompletan proces stvaranja reklame, kreirane da vam pomogne da dođete do što više lajkova. Ono što je važno da zapamtite jeste da je kreirani oglas za dobijanje lajkova najjeftiniji, a onaj za povećanje prometa najskuplji. Dakle, držite se svog “zašto” i to će vam pomoći dugoročno.

Koristite prilagođene slike (custom maid)
Izuzetno je dosadno da previše često koristite iste slike na Facebook oglasima. Sada je ova društvena mreža omogućila da se koriste prilagođene slike. Ako razmišljate kako do većeg broja fanova, ovo je jedan od najboljih načina. Pitajte grafičkog dizajnera da vam napravi te male, zabavne, ali posebne slike koje će odgovarati vašim reklamama.

Imajte pamtljiv naslov
Facebook je dozvolio 25 znakova za kreiranje naslova. Koristite ga na najbolji mogući način. Nemojte stavljati naziv stranice, to će se u svakom slučaju videti, već postavite naslov koji će biti takav da se odmah primeti i da vrši funkciju „stopera“ i poziva na klik. Shvatite da nije bez razloga teorija koja kaže da dobar naslov čini 50% kvalitetnog oglasa. To u stvari znači – dobar naslov okrenut ka targetiranoj publici.

Definišite put vašim novim fanovima
Nije retko da se vide reklame koje ne govore svojoj publici šta da rade. To je izuzetno velika greška ako se planira dovesti veliki broj fanova na stranicu. Kada korisnik klikne na oglas, pobrinite se da ga usmerite na pravo mesto (timeline, aplikaciju poput webshopa, nekog foto takmičenja ili kupon, pogledajte primere aplikacija na www.managefb.com). Takođe, oglas treba da ih pozove na klik i da imaju predstavu šta tamo očekuju, na primer: “Poseti našu aplikaciju i uzmi popust na proizvode”. U suprotnom oglas neće imati cilj niti svrhu, što će dovesti do manjeg broja klikova.

Prestanite da budete prodavci
Da li ste nekad propustili da pretvorite vaš Facebook oglas u novac? Ako je odgovor DA , vreme je da probate nešto drugo, kao što su Facebook ponude. Za postavljanje ponude, od vas se traži da kliknete na “Ponuda” ili “Event+” dugme u delu ažuriranja statusa. Tu možete napisati ponudu, dodati sliku i definistati vašu ponudu. Možete ograničiti broj kupovina ili napraviti kod za kupovinu, unesete prilagođenu URL adresu, kako bi korisnici mogli da iskoriste vašu ponudu.
Dakle, prestanite da se pitate kako da vaši Facebook fanovi stalno misle na vas, i da ih privlačite samo sa atraktivnim oglasom. Ono što je, takođe, bitno jeste da vaši fanovi žele da znaju šta se krije iza klika, šta to oni dobijaju. Uvek imajte na umu staru poslovicu “dobar glas daleko se čuje, a loš još dalje”. Vreme je da kreirate vaše oglase, zato pravac na Facebook i počnite da kujete plan osvajanja fanova.

Autor teksta: Svetozar Žarković, Social Media Hub

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!