Kako izgleda baviti se marketingom za Jelen pivo?

Ovaj tekst je namenjen tebi koji već imaš 2 godine iskustva u marketingu. Dakle, već si shvatio kako stvari funkcionišu – marketing je daleko od snimanja skupih TV reklama i provoda na žurkama u drušvu promoterki (mada ima i toga) i mnogo više liči na svakodnevno isčitavanje bezbroj mailova, popunjavnanje statusa, sate i sate provedene na overi štampe, proveri deklaracija, jurcanje kako bi sve obaveze bile završene na vreme…

Mi smo zaposleni u kompaniji Molson Coors – 3. najvećoj pivarskoj korporaciji na svetu što znači da se u pivo i marketing prilično razumemo. Ako odvojiš malo vremana predstavili bismo ti 5 razloga koji bi mogli da te zainteresujemo da konkurišeš za člana našeg tima.

1. Naš marketing tim čine naši ljudi koji su došli iz marketinških agencija ili drugih korporacija. Svako od nas je već imao prilike da radi neki posao sličan tvom i na kraju smo odlučili da karijeru nastavimo da gradimo ovde, zato što nam se tu pruža mogućnost da dalje napredujemo i usavršavamo se.

2. Naš posao je da razvijamo Jelen pivo – naš vodeći pivski brend. Strategija razvoja se kreira u našem timu, a uz veliku podršku ekspertize koju imamo u okviru Molson Coors-a. To znači da su ideje i reklame koje si imao prilike da vidiš nastale među ljudima koje ćeš svakodnevno sretati na poslu. U našem timu svi članovi (od generalnog direktora do novajlija) su u mogućnosti da slobodno iznose i realizuju svoje ideje što je doprinelo da Jelen postane jedno od omiljenh srpskih piva.

3. Gajimo otvoren odnos prema saradnicima iz marketinših agencija. Nastojimo da sa njima radimo partnerski. Naše agencije su ekperti u svom poslu, naša ozbiljna podrška i sa nama dele strast kada je u pitanju oduševljavanje pivopija u Srbiji.

4. Mnogi misle da se reklamna industrija nalazi u krizi, da su prošla vremena kada se raspolagalo velikim budžetima i da nema više prostora za lokalnu kreativnost. Sa našim partnerima realizovali smo mnoge kreativne i zabavne projekte, kao što su povratak retro Jelen bombice iz sedamdesetih, BTL aktivaciju – veliki trojanski Jelen, CSR aktivaciju – Jelen jednorog i saradnja sa paraolimpijskim komitetom Srbije i mnoge druge.

5. Stalno smo u prilici da isprobavamo nova i drugačija piva, domaća ili strana, a sve kako bi što bolje razumeli kategoriju piva. Realno, nema baš puno poslova koji u opis radnog mesta uključuju i ovu obavezu.

Ovo je naša priča, a na našem portalu za zapošljavanje nalazi se i detaljan opis posla za novog člana tima gde i možeš da se prijaviš: www.apatinskapivara.rs/karijera

Pozivamo te da se priključiš Jelen ekipi!

Pozdravljaju te Anja, Zoka, Margan, Džoni, Jasna, Žuga, Nikola, Zoran i ostatak tima Apatinske pivare.


Oceni tekst

3,00 od 5
Loading...

Komentari