Kako 50 godina slatkih radosti stane u minuti!

Da li postoji veći izazov od kreiranja kampanje povodom pedesetogodišnjice jednog od najvećih i najomiljenijih domaćih brendova svih vremena? Pritom, zadatak nije jednostavan, kreirati kampanju koja će se dopasti svima – jer Plazmu vole svi.

“Jedemo je i uživamo u Plazmi od rođenja. Verovatno ne postoji osoba u Srbiji koja svoje i tuđe rođendane nije proslavljala uz tortu napravljenu od Plazma keksa. Zapitajte se samo koliko je želja zamišljeno pred svećicama koje gore na Plazma torti, koliko je najlepših trenutaka u životu ljudi pomešano sa ukusom Plazme i biće vam jasno koliko je naš zadatak bio težak, ali i Iep. Dakle, naša omiljena Plazma slavi svoj pedeseti rođendan i svi smo pozvani. Svi slavimo ove godine, okupljeni oko iste torte, uz bezbroj snova i želja u srcu i sa jednom pesmom na usnama. Jer sve što nam treba sa nama je već 50 godina,” kaže Miloš Paunović, Copywriter u agenciji McCann Beograd.

“Ovo je velika i važna godina za sve nas koji brinemo o Plazmi. 50 godina je jubilej kojim malo koji brend na našem tržištu može da se pohvali i mi smo sigurni da ćemo ovom kampanjom učvrstiti sve one vrednosti koje Plazma predstavlja i zbog kojih je toliko volimo,“ kaže Marija Rakić, brend menadžer Plazme u kompaniji Bambi.

Voljeni srpski brend slavi veliki jubilej te je u kampanju uloženo mnogo ljubavi, ali i vanvremenski glas Bisere Veletanlić. Pesma „Sve sto meni treba“ već nakon prvih emitovanja TV spota privukla je pažnju gledalaca, a komponovana je namenski za 50 godina Plazme. Nekolicini fanova numera se toliko dopala da su pokrenuli i inicijativu za snimanje cele pesme, uz objašnjenje da im prenosi onaj prelep osećaj koji prati divne životne trenutke provedene u društvu najmilijih.

Agencijski tim:
Kreativni direktor: Jana Savić – Rastovac
Kreativci: Miloš Paunović, Lidija Milovanović, Bojana Gajić
Akaunti: Aleksandra Bradić, Jovana Stojanović
Strateški planer: Marija Stošić


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari