today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kada se banka uključi u lov na Pokémone

REGION – Svetom je proteklih nedelja zavladala Pokémanija, a u potragu za Pokémonima bacilli su se i stari i mladi. Ta sveopšta pomama bila je struja za neverovatni marketinški potencijal i izvrsna prilika za realtime marketing, a prepoznali su je i u Hrvatskoj.

Samo pet dana nakon izlaska igrice iskoristile su je Drap i Hrvatska poštanska banka. Na Facebook stranici “Moj pun novčanik” osvanuo je video u kojem Hrvatko u svom prepoznatljivom stilu poziva sve lovce na Pokémone u poslovnicu pored koje se nalazi Pokéstop, a HPB se “lure modulima” pobrinuo da koncentracija Pokémona bude vrlo visoka.

Da su Pokémoni pravi “game changer” u industriji, objasnio je Davor Runje: “Ovakvo viralno širenje još nismo videli i pitam se kakvu nam budućnost predviđa. Facebook se izuzetno brzo proširio i trebalo mu je deset meseci za prvih milion korisnika, a Instagram je sakupio milion korisnika u samo dva i po meseca. Pokemon GO već je treći dan imao više od 20 miliona korisnika samo u SAD-u i postao najpopularnija igra svih vremena, a tek je krenuo njegov eksplozivni rast. U sledećih nekoliko dana prešao je popularnu dating aplikaciju Tinder i nakon toga i Twitter po broju dnevno aktivnih korisnika. Facebook je, naravno, i dalje popularniji po broju korisnika, ali Pokémon GO prešao ga je po prosečnom vremenu na aplikaciji i kad pogledamo ove brojeve, jasno je da nešto slično još nismo videli.”

Iako je teško govoriti o konkretnim rezultatima ove aktivacije, cilj je bio približiti HPB mlađoj populaciji, što je u u skladu s digitalnom transformacijom njihovog poslovanja. Digitalni marketing odavno se ne svodi samo na prisutnost na društvenim mrežama. Potrebno je pratiti najnovije trendove, testirati nove opcije popularnih servisa i dodati sopstvenu dozu inovativnosti.

Izvor: HURA

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!