today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kada kreativna ideja odgovara na brief klijenta, rezultati će doći sami!

Bliži se početak jubilarnog desetog Weekend Media Festivala u Rovinju, u okviru kog će se održati i jubilarno peto izdanje takmičenja SoMo Borac. Među članovima regionalnog žirija, koji okuplja stručnjake iz vodećih advertajzing agencija Hrvatske, Srbije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Makedonije, je i Dragana Marković, zamenica direktora agencije Drive. Pitali smo je šta nas očekuje u Rovinju.

Otkrij nam tajnu, šta treba da sadrži dobra Somo prezentacija? Kako da “kupimo” žiri i njihove poene?
SoMo Borac prepoznaje najbolje regionalne digitalne radove. Ako agencija svojom kampanjom uspešno odgovori na brief, i to na kreativan način, a time i doprinese poslovanju klijenta, toj agenciji nije potrebna nijedna druga nagrada. Upravo je to potrebno pokazati kroz case koji se šalje – šta je bio cilj, jasno objašnjen koncept, ostvareni rezultati, kao i šta je to nešto što izdvaja baš tu kampanju iz konkurencije.

Ovogodišnji SoMo Borac imaće 9 kategorija. U kojoj od njih možemo da očekujemo najveću borbu?
Svedoci smo da su u proteklom periodu klijenti prepoznali značaj sadržaja namenski produkovanog za digitalne kanale, te lično očekujem najveći broj prijava u kategorijama Somo Content i Digitalni mix.

Da li je važnije imati kreativnu kampanju, ili kampanju koja daje rezultate?
Kada super kreativna ideja odgovara na brief klijenta, korisnici će prepoznati vrednost te kampanje i rezultati će doći sami.

Zaposleni u agencijama obično kažu da su nagrade važne, ali da nisu presudne. Šta ti misliš o tome?
Festivali i takmičenja u okviru advertajzing industrije su tu da, između ostalog, prepoznaju i istaknu kreativnost, inovativnost i efikasnost. Nagrade svakako pružaju osećaj gratifikacije timovima i pojedincima, odaju priznanje i agencijama i klijentima, ali ne treba da budu cilj same po sebi. Mnoge sjajne kampanje, koje su kreativnim rešenjima privukle pažnju javnosti i donele značajne rezultate za poslovanje klijenta, nisu ovenčane festivalskim nagradama. Verujem da to nije umanjilo njihovu vrednost.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!