Još nekoliko dana do Global PR Summita u Beogradu!

Posle uspeha u dvadeset zemalja, jedan od najvećih događaja u oblasti odnosa s javnošću Global PR Summit, biće održan u Srbiji od 1. do 2. juna u hotelu Metropol Palace u Beogradu.

Na najvećem okupljanju stručnjaka iz oblasti PR-a i društvenih medija u regionu, u Beogradu na događaju Global PR Summit u okviru dvodnevne interaktivne prezentacije nastupiće najinovativniji globalni profesionalci u oblasti PR- a i društvenih medija, predstavnici vodećih svetskih kompanija Weber Shandwick, Unilever Hair Care, Rolls Royce Motor Cars, SAP, Hotels.com i Microsoft.

Zašto nikako ne smete propustiti najveće okupljanje globalnih PR i Social Media stručnjaka:

  1. The Global PR Summit Belgrade otvoriće ekskluzivni panel koji će moderirati PR stručnjak iz Srbije Tamara Bullock i razmeniti saznanja senior direktora najvećih svetskih kompanija kao što su Microsoft, Huawei, Publicis, a u vezi sa reputacionim menađžmentom u eri digitalne revolucije.
  2. Bogatstvo i moć storytelling- a: Saznajte kako Unilever Hair Care razvija strategije uticaja, Rolls Royce Motor Cars kreira content, Weber Shandwick gradi efektne veze sa klijentima, a kako Burson Maersteller Group-a promoviše jednakost između polova.
  3. Merenje rezultata – U okviru The Global PR Summit Belgrade održače se poludnevna interaktivna radionica na temu PR mera koje će prezentovati globalni stručnjak predstavnik AMEC-a Jesper Andersen.
  4. Moć networking- a! The Global PR Summit sa predstavnicima iz dvanaest zemalja i delegatima iz celog regiona predstavlja sjajnu priliku za kreiranje kreativnog community-a i mogućnost za razmenu znanja i iskustva sa globalnim i lokalnim stručnjacima u oblasti PR-a i društvenih medija koje će omogućiti podršku, vrednost i mogućnost da ostvarite ciljeve koje ste zamislili.
  5. Trendovi, trendovi, trendovi! The Global PR Summit Belgrade fokusiraće se na najvažnije PR trendove u 2017. godini sa specijalnim fokusom na content PR, real time PR, žene u oblasti PR-a, reputacioni menađžment, relaciju agencija – klijent i merenje rezultata!

Više informacija pronađite OVDE.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari