today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Istraživanje o digitalnim plaćanjima kompanije Mastercard

Digitalni novčanici postaju sve značajniji u segmentu korišćenja mobilnih telefona i laptopova širom sveta i dominantni su kada je reč o razgovorima o novim načinima plaćanja jer su oni tema koja se pominje u oko 75% razgovora na društvenim mrežama, otkrilo je Istraživanje o digitalnim plaćanjima kompanije Mastercard za 2017. godinu.

Istovremeno, potrošači pokazuju veće interesovanje za primenu novih tehnologija kako bi kupovina postala brža, lakša i sigurnija. Tema virtuelne realnosti izaziva najpozitivnije komentare jer kupci već zamišljaju da će obavljati kupovinu jednostavnim klimanjem glave.

Ovo Istraživanje se sprovodi petu godinu zaredom i razvijeno je u saradnji sa PRIME Research i Synthesio agencijama. Istraživanje je analiziralo više od 3,5 miliona razgovora na društvenim mrežama prošle godine na nekoliko medija, uključujući Tviter, Fejsbuk, Instagram i Veibo.

„Tehnologija obećava i omogućava da život sa manje gotovine u upotrebi postane realnost za sve više ljudi svakoga dana“, rekla je Marsi Koen, potpredsednik sektora za digitalne komunikacije u kompaniji Mastercard. „Ovogodišnje istraživanje beleži promene u nivou interesovanja za nove načine kupovine i plaćanja, koji pre nekoliko godina nisu mogli ni da se zamisle.“

Prihvatanje novih tehnologija
Povećano prihvatanje digitalnih novčanika u prodavnicama, na internetu i u aplikacijama donelo je više od 2 miliona spominjanja novčanika na društvenim mrežama, a 84 posto njih je bilo na Tviteru. Osim same platne opcije, potrošači su iskazali pozitivan stav prema dodatnim funkcionalnostima, kao što je čuvanje kartica lojalnosti i njihov prihvat u sredstvima javnog prevoza.

Upotreba novih tehnologija, kao što su veštačka inteligencije i pametni kućni asistenti, bila je druga tema koja izazvala najviše razgovora o plaćanjima u 2016. godini. Ovi novi načini plaćanja su bili naročito zanimljivi potrošačima u četvrtom kvartalu, jer su ljudi diskutovali o tome šta bi mogli da kupuju tim novijim, pametnijim uređajima.

  • U pokretu – prenosiva tehnologija je bila najčešća među novim tehnološkim temama, a tu temu su inicirale najave novih partnerstava. U Azijsko-pacifičkom regionu, potrošači govore o integraciji mobilnih novčanika i prenosive tehnologije.
  • Vama na usluzi – Pametni asistenti, virtuelna realnost i veštačka inteligencija se pojavljuju kao nove zanimljive teme kada je reč o platnim tehnologijama. Korisnici širom Severne Amerike su iskazali veće interesovanje za jednostavnost slanja i prijema mobilnih uplata kroz samo jedan komentar upućen pametnom asistentu.
  • Povezivanje uređaja:. Internet stvari je bio popularna tema u većini razgovora u Severnoj Americi (44%) i Evropi (34%). Razgovori su za temu imali evoluciju Interneta stvari u Internet plaćanja, gde su plaćanja moguća putem bilo kog povezanog uređaja.

Spokoj danas i sutra
U svojim razgovorima, ljudi su stalno isticali da će uspeh novih tehnologija i novih načina plaćanja zavisiti od sigurnosti i zaštite koja je veća nego danas. Skoro polovina potrošača (43 posto) je izrazila interesovanje za biometriju i druge oblike autorizacije kako vi se povećala sigurnost plaćanja, smanjile prevare i prevazišle tradicionalne lozinke.

  • Nadohvat ruke – Nova dostignuća u prepoznavanja lica, dodira i otiska prsta učestvovala su u više od polovine razgovora o biometriji i tehnologijama provere identiteta (51 posto).
  • Reci „ptičica“ – Razgovori o prepoznavanju lica, naročito o mobilnim aplikaciji za proveru identiteta koje je lansirala kompanija Mastercard, Hands Free aplikaciji koju je osmislio Google i patentu Snepčet mreže za inkorporiranje platformi za plaćanje sa uslugama koje se odvijaju u realnom vremenu.
  • Zaboravi na lozinke: Korisnici su se žalili na pristup, zaboravljanje i resetovanje lozinki i izrazili su želju da se reše lozinki koje bi bile zamenjen nekim lakšim, unapređenim načinima zaštite.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!