SVET – McCann Worldgroup predstavio je u Londonu studiju Istina o globalnim brendovima (The Truth About Global Brands), koja je svoju premijeru imala u januaru u New Yorku. Ova nam studija donosi niz uvida uključujući statistiku da 85 odsto ispitanika veruju da globalni brendovi mogu učiniti svet boljim.
O nalazima studije razgovaralo se na nekoliko panela na kojima je učestvovala i ekonomista Noreene Hertz, stručnjak u istraživanju kulture mladih, koje ona opisuje kao Generaciju K, gde se K odnosi na lik Katniss Everdeen iz sage Igre gladi.
Noreene Hertz objašnjava da je to generacija koja je „u osnovi oblikovana tehnologijom“, ali koja je „duboko anksiozna“ zbog problema u ekonomiji, nedostatka radnih mesta i rasta terorizma. Ovo je 70 odsto mladih navelo kao razloge zabrinutosti.
Kroz istraživanje su prošli Suzanne Powers, šefica za globalnu strategiju McCann Worldgroup, i Rodney Collins, regionalni EMEA direktor McCann Truth Centre, koji su govorili o podacima dobijenim iz odgovora 30 hiljada ljudi iz 29 regiona.
„Potrošače stavite u drugi plan, a ljude u prvi. Pronalaženje temeljnih ljudskih pitanja je globalnije,“ bio je jedan od komentara Powersove.
Iako je istraživanje bilo opsežno, zaključili su svoju prezentaciju nudeći jedan savet o tome kako jedan brend treba da se ponaša. Poput najboljeg gosta na svetu, koji kratko boravi u svesti potrošača i „počisti za sobom“ kada završi.
Više informacija o istraživanju pronađite OVDE.