today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Istina o globalnim brendovima!

SVET – McCann Worldgroup predstavio je u Londonu studiju Istina o globalnim brendovima (The Truth About Global Brands), koja je svoju premijeru imala u januaru u New Yorku. Ova nam studija donosi niz uvida uključujući statistiku da 85 odsto ispitanika veruju da globalni brendovi mogu učiniti svet boljim.

O nalazima studije razgovaralo se na nekoliko panela na kojima je učestvovala i ekonomista Noreene Hertz, stručnjak u istraživanju kulture mladih, koje ona opisuje kao Generaciju K, gde se K odnosi na lik Katniss Everdeen iz sage Igre gladi.

Noreene Hertz objašnjava da je to generacija koja je „u osnovi oblikovana tehnologijom“, ali koja je „duboko anksiozna“ zbog problema u ekonomiji, nedostatka radnih mesta i rasta terorizma. Ovo je 70 odsto mladih navelo kao razloge zabrinutosti.

Kroz istraživanje su prošli Suzanne Powers, šefica za globalnu strategiju McCann Worldgroup, i Rodney Collins, regionalni EMEA direktor McCann Truth Centre, koji su govorili o podacima dobijenim iz odgovora 30 hiljada ljudi iz 29 regiona.

„Potrošače stavite u drugi plan, a ljude u prvi. Pronalaženje temeljnih ljudskih pitanja je globalnije,“ bio je jedan od komentara Powersove.

Iako je istraživanje bilo opsežno, zaključili su svoju prezentaciju nudeći jedan savet o tome kako jedan brend treba da se ponaša. Poput najboljeg gosta na svetu, koji kratko boravi u svesti potrošača i „počisti za sobom“ kada završi.

Više informacija o istraživanju pronađite OVDE.

2

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!