SVET – Očekuje se da će u 2017. godini ulaganje u internet oglašavanje premašiti TV po prvi put, što naglašava hitnost kojom Google mora rešiti problem sa oglašivača oko sigurnosti njihovih brendova na internetu.
Najnoviji Advertising Expenditure Forecasts izveštaj iz agencije Zenith Media predviđa da će globalno internet oglašavanje rasti za 13%, do 205 milijardi USD u 2017. godini.
Pomeranje vage u korist online oglašavanja u odnosu na TV rezultat je predviđanja kako će internet ove godine privući 36,9% ukupnih oglašivačkih budžeta, u odnosu na 34% u 2016. godini.
Prema izveštaju, najbrže rastuća komponenta ulaganja u internet oglašavanje biće društvene mreže, koje će rasti po prosečnoj stopi od 20% godišnje do 2019. kada će dostići vrednost od 55 milijardi USD. Takav rast bi, međutim, mogao biti smanjen ukoliko se nastavi kriza poverenja u Google.
Internet gigant je najavio trostruki pristup rešavanju problema, a prošle nedelje su se njegovi predstavnici sastali sa mnogim od najvećih oglašivača u industriji na AdWeek Europe konfereniciji kako bi pokušali rešiti krizu.
Više informacije pročitajte na sajtu The Drum.