today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

(Interna) Komunikacija naša svagdašnja

Komunikacija je integralni deo života, a kad radite u industriji odnosa s javnošću ona je (ili bi trebala biti) vaša svakodnevna preokupacija i termin o kojem razmišljate svake minute svakoga dana.

Zanimljivo je primetiti kako su svi (nezavisno od industrije u kojoj rade) svesni važnosti eksterne komunikacije. Kad je reč o internoj komunikaciji, stvar se menja iz temelja. Razlozi su mnogobrojni, od razvoja digitalne komunikacije, bez koje danas ne možemo, do usmerenosti isključivo na postizanje poslovnih ciljeva kompanije.

Jedno nedavno sprovedeno istraživanje pokazuje kako digitalna komunikacija brzo menja dosadašnje prakse i lice komunikacije unutar kompanija. Čak 93% ispitanika koji su učestvovali u istraživanju informacije pruža/prima putem intraneta, a 90% kao drugi kanal navodi email.

Meteorski rast digitalne komunikacije predmet je bezbrojnih članaka i razgovora poslednih godina, a ono što su mnogi skloni prevideti usled toga jeste važnost kvalitetne interne komunikacije koja osigurava međusobno razumevanje svih zaposlenih neke kompanije.

Mejl je ok, ali zašto ne bismo porazgovarali?

Iako interna komunikacija postaje sve sofisticiranija zahvaljujući novim tehnologijama i trendovima, ponekad je povratak proverenim metodama ono što dodatno unapređuje. Svi znamo za slučaj kad je Marissa Mayer ukinula rad od kuće zaposlenima kompanije Yahoo jer se time polako ali sigurno gasio duh kompanije, njena produktivnosti i inovativnost te uključenost i povezanost radnika.

Moć komunikacije leži upravo u uključivanju svakog pojedinca u evoluciju kolektiva u kojem deluje. Interakcija i uključenost radnika je ono što razlikuje komunikaciju koja “pada na neplodno tlo” i komunikacije koja motiviše i omogućava čuda.

Vešta interna komunikacija podrazumeva otvorenu i objektivnu komunikaciju, doslednu i redovnu komunikaciju, nedvosmislenu te, iznad svega, dvosmernu komunikaciju … licem u lice.

Izvor: Komunikacijski laboratorij
Autor: Željka Stella Lučev

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!