Imate li dilemu u vezi sa keš kreditom?

Kako u „šumi“ reklama o keš kreditima napraviti onu koja će ne samo biti zapažena, nego i podstaknuti korisnike da odaberu baš keš kredit vaše banke? Praksa pokazuje da se većina nas za keš kredite odlučuje radi podmirivanja neke hitne potrebe. Zbog toga su keš krediti naše najbrže rešenje. U vremenima koja od nas zahtevaju brze odluke, većina nema vremena da se informiše o svim ponudama za keš kredite različitih banaka. Zbog toga je naša reklama morala da bude informativna, zabavna, i pre svega zapažena.

Pošli smo od činjenice da sve banke u Srbiji odobravaju keš kredite, ali HALK BANK nudi nepromenljivu kamatnu stopu tokom prve dve godine otplate. Rata koja se ne menja donosi nam finansijsku stabilnost i predvidljivost, što donosi duševni mir i svojevrsnu mudrost. I to je trebalo prikazati kroz jednu reklamu.

Zato smo napravili reklamu u kojoj naš junak – koga glumi Miloš Samolov, koji je upravo uzeo keš kredit kod HALK banke, na svako pitanje odgovara sa HALK. I to se ispostavlja kao najtačniji, najmudriji, najefikasniji odgovor na sve dileme koje njegove komšije i sugrađani imaju u vezi sa svojim finansijama, ulaganjima, željama uopšte.

Povoljna i jedinstvena ponuda, sjedinjena sa Mišinim šarmom donosi kampanju koja neće ostati neprimećena.

Kreativni direktor: Jana Savić Rastovac
Kreativci: Bojan Babić, Divna Peškir, Branko Andrejević
Account: Aleksadra Bradić, Jovana Stojanović
Strateški planer: Aleksandar Milojević
Reditelj: Danilo Bećković
Produkcija: Le Spot


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari