Ima novca za mobilno oglašavanje, ali ne i strategije i alata za merenje!

REGION – Mobilni marketing u EMEA regionu će rasti u narednih godinu dana, navodi se u novom istraživanju iz WARC-a i MMA (Mobile Marketing Association).

Više od 80% marketera na strani klijenta očekuju da će njihovi budžeti za mobilno oglašavanje rasti u narednih godinu dana, 40% smatra da će više od četvrtine njihovog marketinškog budžeta biti potrošeno na mobilno oglašavanje u narednih pet godina. Na osnovu odgovora 548 anketiranih marketinških stručnjaka u EMEA regiji, The State of the Industry: Mobile Marketing in EMEA izveštaj otkriva da 62% marketera smatra da je mobile „prilično efikasan“ kanal, a skoro trećina ga smatra „veoma bitnim“ za njihovo poslovanje u narednih godinu dana.

Podaci govore da većina (62%) marketera nemaju formalnu strategiju mobilnog marketinga za svoj brend, a kod onih koji imaju, 61% su integrisali mobilno oglašavanje u druge marketinške aktivnosti.

Veći problem od integracije su međutim metrike i merenja: 32% smatra ovo najvećom preprekom za rast mobilnog oglašavanja. Uprkos tome, oglašivači će uhvatiti korak sa trendovima mobilnog oglašavanja u narednih pet godina, uz ulaganja u nove mobilne tehnologije. Rast se očekuje u korištenju mobilnih novčanika, virtuelne stvarnosti, i proširene stvarnosti, ali i tehnologije pametnih kuća. Ispitanici su naveli sektor finansijskih usluga kao najinovativniji u mobilnom marketingu, a prati ga maloprodajni sektor, dok se Coca-Cola smatra najinovativnijim brendom.

Više informacija pročitajte OVDE.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari