today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ima novca za mobilno oglašavanje, ali ne i strategije i alata za merenje!

REGION – Mobilni marketing u EMEA regionu će rasti u narednih godinu dana, navodi se u novom istraživanju iz WARC-a i MMA (Mobile Marketing Association).

Više od 80% marketera na strani klijenta očekuju da će njihovi budžeti za mobilno oglašavanje rasti u narednih godinu dana, 40% smatra da će više od četvrtine njihovog marketinškog budžeta biti potrošeno na mobilno oglašavanje u narednih pet godina. Na osnovu odgovora 548 anketiranih marketinških stručnjaka u EMEA regiji, The State of the Industry: Mobile Marketing in EMEA izveštaj otkriva da 62% marketera smatra da je mobile „prilično efikasan“ kanal, a skoro trećina ga smatra „veoma bitnim“ za njihovo poslovanje u narednih godinu dana.

Podaci govore da većina (62%) marketera nemaju formalnu strategiju mobilnog marketinga za svoj brend, a kod onih koji imaju, 61% su integrisali mobilno oglašavanje u druge marketinške aktivnosti.

Veći problem od integracije su međutim metrike i merenja: 32% smatra ovo najvećom preprekom za rast mobilnog oglašavanja. Uprkos tome, oglašivači će uhvatiti korak sa trendovima mobilnog oglašavanja u narednih pet godina, uz ulaganja u nove mobilne tehnologije. Rast se očekuje u korištenju mobilnih novčanika, virtuelne stvarnosti, i proširene stvarnosti, ali i tehnologije pametnih kuća. Ispitanici su naveli sektor finansijskih usluga kao najinovativniji u mobilnom marketingu, a prati ga maloprodajni sektor, dok se Coca-Cola smatra najinovativnijim brendom.

Više informacija pročitajte OVDE.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!