Igra Game of CentreVille „preplavila“ društvene mreže!

REGION – PR agencija Represent Communications Crna Gora organizovala je prvi Social Media Influencers Day u Podgorici. Za potrebe promocije svog klijenta CentreVille Hotel & Experiences, Represent je okupio „12 veličanstvenih“ – grupu uticajnijih instagramera i twitteraša, koji su proveli dan i noć u hotelu, izveštavajući pratioce o svojim utiscima o novoj zvezdi podgoričkog ugostiteljstva.

Iako je ovo prvi događaj ove vrste u Crnoj Gori i samim tim poseban, Represent je napravio dodatni iskorak. Postavili su pitanje: kako da se influenseri zaista i zabave, a ne samo prate protokol, dok blicevi sevaju na sve strane?

Jedno poslepodne i sjajan timski brainstroming, izrodio je ideju Game of CentreVille. Reč je o jedinstvenoj igri, sličnoj potrazi za blagom, tokom koje takmičari postavljaju fotografije na društvene mreže, kako bi što pre stigli do nagrade. Influenseri su, podeljeni u grupe, tražili skrivene tragove po hotelu. Kada pronađu trag, dobijali su jasne instrukcije šta treba da objave na svojoj društvenoj mreži. Uz hashtag #gameofcentreville, Instagram i Twitter u Crnoj Gori bili su preplavljeni fotografijama soba i apartmana, umetničkih dela, lounga, terase, recepcije hotela. Nakon svake objavljene fotografije, takmičari su u inbox dobijali poruku sa novim tragom. Samo tokom prva 24h objavljeno je preko 200 fotografija, live videa i Insta priča, u kojima je hotel promovisan. Krajnja destinacija igre bila je CentreVille tron – stolica antikvitet u hotelskom lobiju The Living Room Lounge&Dining.

Game of CentreVille inspirisana je knjigom i serijom Game of Thrones, pa su takmičarske grupe nosile imena porodica koje se bore za tron. CentreVille presto osvojila je ekipa House Stark. Sada nam preostaje da čekamo novu sezonu Igre prestola i saznamo da li je Game of CentreVille predskazala pobednika.


Oceni tekst

3,00 od 5
Loading...

Komentari