today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

I&F McCann Grupa najuspešnija agencijska mreža na reviji BalCannes

Na regionalnoj reviji najboljih kampanja BalCannes agencije koje posluju u okviru I&F McCann Grupe imale su najviše radova, čak šest u 25 najboljih projekata. Žiri novinara po prvi put dodelio je nagradu za Najbolji projekat kampanji Lav kokice agencije McCann Beograd.

„Nagrada za našu kampanju Lav kokice je nagrada za inovativnu kreativnost, za poigravanje medijima i svojevrsni komunikacioni eksperiment koji ne srećemo često u svakodnevnoj praksi.“ kaže Jana Savić Rastovac, kreativna direktorka agencije McCann Beograd i dodaje: „U naš kreativni proizvod, kesu Lav kokica, stalo je gotovo sve: direktna komunikacija sa potrošačem, PR saopštenje, promocija na mestu prodaje i poziv da se proizvod proba. Ovo je nagrada za nastojanje naše agencije da se granice poznatog istražuju i da se za naše klijente osmišljavaju novi i hrabriji načini komunikacije.“

UM Beograd jedina je medijska agencija čija kampanja Coca – Cola Simply Tastly App je izabrana u 25 najboljih kampanja.

“Tastly kampanja je ostvarila izvanredne rezultate zato što smo razumeli momente koji su ključni za potrošače, medije, pri čemu smo stalno merili i pratili učinak.” ističe Biljana Kolaković, regionalna direktorka agencije UM i dodaje: “Ova kampanja najbolji je primer integracije podataka i tehnologije u svrhu postizanja rezultata. Ponosni smo na našu dugogodišnju saradnju sa kompanijom Coca-Cola sa kojoj iz godine u godinu kreiramo uspešne kampanje.”

Pored ove dve, u top 25 najboljih kampanja izabrane su i kampanje agencija McCann Zagreb / Fahrenheit i McCann Skopje koje posluju u okviru I&F McCann Grupe.

Na ovogodišnjem BalCannes-u, regionalnoj reviji reklamnih kampanja koja se održava u okviru Weekend Media Festivala u Rovinju, učestvovalo je rekordnih 57 agencija iz pet zemalja regiona jugo istočne Evrope.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!